Як діяти, якщо в учнів, які завершують певний рівень освіти, немає річних оцінок

1599
Автор
заступник начальника управління — начальник відділу оцінювання закладів освіти управління інституційного аудиту Державної служби якості освіти України

Запитання

Учні 4-го, 9-го та 11-го класів не мають результатів річного оцінювання. Як адміністрація школи може розв’язати ситуацію?

Відповідь

Детальний матеріал

Журнал «Заступник директора школи»

Переглянути

Як підготуватися до уроку за допомогою нейромереж

Учні 11-х (12-х) класів, які не мають результатів річного оцінювання з будь-яких предметів та/або державної підсумкової атестації, можуть пройти таке оцінювання та/або атестацію за екстернатною формою здобуття освіти.

Особи, які не завершили здобуття повної загальної середньої освіти та не отримали відповідного документа про освіту після завершення останнього класу ліцею, відповідно до рішення педагогічної ради можуть бути відраховані із закладу освіти або переведені на іншу форму здобуття освіти, крім денної, в цьому самому або іншому закладі освіти.

Учні четвертих і дев’ятих класів, які не мають результатів річного оцінювання з будь-яких предметів та/або державної підсумкової атестації, мають пройти річне оцінювання в закладі загальної середньої освіти, у якому продовжують здобуття загальної середньої освіти, та/або державну підсумкову атестацію.

У такому разі річне оцінювання здійснюється до початку нового навчального року згідно з графіком та завданнями, погодженими педагогічною радою та затвердженими наказом керівника закладу загальної середньої освіти. У разі продовження здобуття загальної середньої освіти у закладі освіти, який не забезпечує здобуття базової середньої освіти, такі учні для отримання документа про відповідний рівень освіти проходять річне оцінювання у екстернатній формі здобуття загальної середньої освіти.

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110324

Безпечне освітнє середовище закладу освіти

Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті
129985

Новий вимір професії вчителя: які компетентності є ключовими сьогодні

Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
57791

Як укладати індивідуальний навчальний план учня з особливими освітніми потребами

Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
9378

Яким буде НМТ—2026

Уже чотири роки Український центр оцінювання якості освіти замість традиційного ЗНО проводить НМТ. Як проходитиме НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
1284