Як діяти, якщо в учнів, які завершують певний рівень освіти, немає річних оцінок

1543
Автор
заступник начальника управління — начальник відділу оцінювання закладів освіти управління інституційного аудиту Державної служби якості освіти України

Запитання

Учні 4-го, 9-го та 11-го класів не мають результатів річного оцінювання. Як адміністрація школи може розв’язати ситуацію?

Відповідь

Детальний матеріал

Журнал «Заступник директора школи»

Переглянути

Як підготуватися до уроку за допомогою нейромереж

Учні 11-х (12-х) класів, які не мають результатів річного оцінювання з будь-яких предметів та/або державної підсумкової атестації, можуть пройти таке оцінювання та/або атестацію за екстернатною формою здобуття освіти.

Особи, які не завершили здобуття повної загальної середньої освіти та не отримали відповідного документа про освіту після завершення останнього класу ліцею, відповідно до рішення педагогічної ради можуть бути відраховані із закладу освіти або переведені на іншу форму здобуття освіти, крім денної, в цьому самому або іншому закладі освіти.

Учні четвертих і дев’ятих класів, які не мають результатів річного оцінювання з будь-яких предметів та/або державної підсумкової атестації, мають пройти річне оцінювання в закладі загальної середньої освіти, у якому продовжують здобуття загальної середньої освіти, та/або державну підсумкову атестацію.

У такому разі річне оцінювання здійснюється до початку нового навчального року згідно з графіком та завданнями, погодженими педагогічною радою та затвердженими наказом керівника закладу загальної середньої освіти. У разі продовження здобуття загальної середньої освіти у закладі освіти, який не забезпечує здобуття базової середньої освіти, такі учні для отримання документа про відповідний рівень освіти проходять річне оцінювання у екстернатній формі здобуття загальної середньої освіти.

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Створюємо освітні презентації за допомогою штучного інтелекту

Пропонуємо огляд найпоширеніших безплатних платформ, які використовують штучний інтелект і дають педагогам змогу без зайвих зусиль створювати сучасні, цікаві, візуально привабливі презентації
3385

Інтерактивні методи навчання для усіх: від дошкільників до педагогів

Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
220125

Як скласти психолого-педагогічну характеристику учня з особливими освітніми потребами

Часто практичним психологам закладів освіти надходить запит на діагностику дитини та подання результатів обстеження в різні служби. Оптимальним варіантом представлення результатів обстеження є психологічна характеристика учня.
432270