Відповідь
Основний нормативний акт — це Кодекс цивільного захисту України.
Заступника начальника ЦЗ з евакуації виконує функціональні обов’язки за режимами:
У режимі повсякденного функціонування:
- вивчити і знати основні документи з питань захисту учасників освітнього процесу в надзвичайних ситуаціях з евакуації та дій працівників дошкільного навчального закладу в разі виникнення надзвичайних ситуацій
- спільно зі штабом цивільного захисту відпрацьовувати документи з евакуації, брати участь у плануванні вивезення матеріальних цінностей і розробленні схеми зв’язку і оповіщення працівників дошкільного навчального закладу
- підготувати плани евакуації учасників освітнього процесу комбінованим способом за видами транспорту і пішим порядком
- організувати розроблення і періодичне коригування списків на евакуацію
- уточняти і доводити до відома працівників та дітей маршрути руху евакуйованих осіб до місць тимчасового розміщення, узгоджувати і затверджувати плани їх розміщення
У режимі реагування
З отриманням розпорядження на проведення евакуації:
- оповістити і поставити завдання вихователям щодо підготовки і проведення евакуації
- уточнити схему евакуації, кількість документів і майна
- установити зв’язок з управлінням освіти, відділом (управлінням) з питань надзвичайних ситуацій району
- забезпечити організований вихід на збірно-евакуаційні пункти і пункти посадки на транспорт, або на маршруті пішого руху
З отриманням розпорядження на проведення евакуації працівників і дітей у безпечне місце:
- з’ясувати кількість працівників і дітей (окремо), які перебувають у приміщенні дошкільного навчального закладу
- організувати оповіщення про початок евакуації
- організувати регулювання і охорону громадського порядку на маршрутах евакуації і в місцях тимчасового розміщення
- доповідати начальнику цивільного захисту дошкільного навчального закладу, управлінню (відділу) з питань надзвичайних ситуацій району про хід виконання евакуаційних заходів, їх завершення
Особливості функціонування внутрішньої системи забезпечення якості дошкільної освіти МОН висвітлило у нових Методичних рекомендаціях. Розглянемо їх
Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
З'ясуємо чинні положення щодо оплати праці педагогічних працівників закладів дошкільної освіти, унормовані МОН відповідно до нового Закону про дошкільну освіту