Відповідь
Основний нормативний акт — це Кодекс цивільного захисту України.
Заступника начальника ЦЗ з матеріально-технічного забезпечення виконує функціональні обов’язки за режимами:
У режимі повсякденного функціонування:
- стежити за комплектуванням, оснащенням і підготовкою формувань цивільного захисту дошкільного навчального закладу
- проводити підготовку з питань цивільного захисту
- брати участь у розробленні плану дій органів управління, сил і структурних підрозділів дошкільного навчального закладу в режимах повсякденного функціонування, підвищеної готовності, надзвичайної ситуації та надзвичайного стану
- організовувати накопичення, збереження, видачу та облік обладнання цивільного захисту
- визначати місцеві джерела матеріально-технічних засобів, необхідних для виконання завдань цивільного захисту
У режимах підвищеної готовності та надзвичайної ситуації:
- забезпечити формування цивільного захисту засобами радіаційного та хімічного захисту, іншими засобами та обладнанням цивільного захисту
- прибути у визначений час до начальника цивільного захисту, отримати завдання, і забезпечити їх виконання формуваннями цивільного захисту
- організувати видачу засобів і обладнання формуванням цивільного захисту
- організувати підготовку приміщень дошкільного навчального закладу, які використовуються для укриття дітей і працівників
- організувати заготівлю питної води, продуктів харчування та забезпечити їх збереження
Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
З'ясуємо чинні положення щодо оплати праці педагогічних працівників закладів дошкільної освіти, унормовані МОН відповідно до нового Закону про дошкільну освіту
Дізнайтеся, які є форми роботи з батьками дітей раннього віку в дошкільному закладі та як організувати співпрацю з батьками