Ірина РОМАНЮК

Ірина РОМАНЮК, консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників Миколаївської міської ради, старший викладач кафедри теорії й методики початкової та дошкільної освіти Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, Миколаїв
консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників Миколаївської міської ради, старший викладач кафедри теорії й методики початкової та дошкільної освіти Миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, Миколаїв
Освіта
• Новобузьке педагогічне училище, 1988
• Одеський державний педагогічний інститут імені К. Ушинського,1993
• Інститут державного управління Чорноморського державного університету імені Петра Могили, 2010
• диплом спеціаліста з юнгіанського консультування Київського юнгіанського інституту, 2019
Досвід
• член Асоціації працівників дошкільної освіти, автор, куратор і консультант Всеукраїнської Школи керівників та вихователів-методистів ЗДО — членів Асоціації працівників дошкільної освіти «МетоПростіР»
• член робочих груп МОН із розроблення нормативних документів
• автор понад 50 статей, зокрема наукових, у фахових періодичних виданнях, а також 6 посібників; співавтор порадника для директора закладу дошкільної освіти «Як створити та розбудувати внутрішню систему забезпечення якості освіти»

Статті автора

Про план роботи, дистанційну роботу, засідання педради: відповіді експерта
Вихор запитань, що вирує у голові директора наприкінці навчального року, ми почули, структурували, а найголовніше — відповіли на них. Тепер не прокидатиметеся вночі через нерозв’язане питання із планом роботи, ненаписані довідки про стан роботи та вимоги до педагогів писати звіти про дистанційну роботу
17070
Як здійснити педагогічний аналіз діяльності ЗДО
Наприкінці навчального року директор закладу дошкільної освіти має підбити підсумки роботи закладу за поточний навчальний рік, окреслити мету й завдання на наступний. Допоможе йому в цьому знання методики педагогічного аналізу
6517