Оприлюднено Порядок державної атестації дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Усі розпочаті процедури державних атестацій (атестаційних експертиз) навчальних закладів мають бути завершені або відмінені до 6 березня 2015 року.

Наказ Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Порядку державної атестації дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів» від 30.01.2015 № 67, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 14 лютого 2015 року за № 173/26618, набирає чинності 6 березня 2015 року.

Так, 6 березня 2015 року втрачає чинність наказ Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Порядку державної атестації загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних навчальних закладів» від 24.07.2001 № 553, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 8 серпня 2001 року за № 678/5869.

Міністерство освіти і науки України (МОН) наказує припинити або відмінити до 6 березня 2015 року всі розпочаті на сьогодні процедури державних атестацій (атестаційних експертиз) дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів.

Також втратять чинність Орієнтовні критерії оцінювання діяльності дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів, затверджені наказом МОН від 17.06.2013 № 772.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282594

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
157

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110511

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді