Усі розпочаті процедури державних атестацій (атестаційних експертиз) навчальних закладів мають бути завершені або відмінені до 6 березня 2015 року.
Наказ Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Порядку державної атестації дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів» від 30.01.2015 № 67, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 14 лютого 2015 року за № 173/26618, набирає чинності 6 березня 2015 року.
Так, 6 березня 2015 року втрачає чинність наказ Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Порядку державної атестації загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних навчальних закладів» від 24.07.2001 № 553, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 8 серпня 2001 року за № 678/5869.
Міністерство освіти і науки України (МОН) наказує припинити або відмінити до 6 березня 2015 року всі розпочаті на сьогодні процедури державних атестацій (атестаційних експертиз) дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів.
Також втратять чинність Орієнтовні критерії оцінювання діяльності дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів, затверджені наказом МОН від 17.06.2013 № 772.
Діє Порядок затвердження програм навчання та інструктажів з питань пожежної безпеки, організації та контролю за їх виконанням. Що має знати керівник, щоб уникнути непорозумінь під час перевірки закладу? Скачайте форму Журналу реєстрації інструктажів
У Держбюджеті-2026 на освіту передбачено 278,7 млрд грн, що на 79,8 млрд грн більше ніж у 2025 році. З’ясуємо, на що саме спрямовані ці кошти та чого очікувати освітянам у 2026 році
На закінчення навчального семестру в закладах загальної середньої освіти педагоги підбивають підсумки роботи, звітують. Нині звіт вчителя за семестр — це здебільшого вчасне виставлення оцінок за семестр, коректно заповнені класний журнал, свідоцтва досягнень або табелі навчальних досягнень учнів
Розповідаємо, які заходи з питань безпеки життєдіяльності потрібно організувати в школі для безпечних зимових канікул
Формування номенклатури справ поєднано з експертизою цінності документів. Для цього створюють експертну комісію. Які функції експертної комісії, коли проводити експертизу цінності документів, як скласти наказ про створення експертної комісії та план її роботи — у статті