Міністерство фінансів України коментує доручення скоротити кількість працівників бюджетних установ, передбачене протоколом селекторної наради Прем’єр-міністра України від 13 січня 2015 року.
ЦК Профспілки оприлюднив лист Міністерства фінансів України щодо скорочення працівників навчальних закладів та установ освіти.
У листі зазначено, що штатні розписи навчальних закладів затверджуються відповідно до типових штатних нормативів, що встановлюють максимальну чисельність працівників.
За даними місцевих органів виконавчої влади станом на 01.01.2015 у галузі «Освіта» були вакантними 9084 посади.
Відповідно до статті 77 Бюджетного кодексу України обласні, міські, районні, селищні, сільські ради при затвердженні відповідних бюджетів ураховують у першочерговому порядку потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати; на проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв'язку, які споживаються бюджетними установами.
Міністерства фінансів України повідомляє, що рішення щодо скорочення на 3 % чисельності працівників бюджетних установ урядом не прийнято.
З'ясуємо чинні положення щодо оплати праці педагогічних працівників закладів дошкільної освіти
Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів