Більше експериментів та екології: як зміниться викладання наук у школах

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
Освіта для життя: МОН розпочинає оновлення змісту природничої освітньої галузі

МОН оновлює природничу освіту

report_11614439.gif   Зміни та новації в законодавстві: липень 2025
   Скачати  

             

Міністерство освіти і науки України розпочинає оновлення змісту природничої освітньої галузі в межах ініціативи «Освіта для життя», яка доповнює реформу НУШ. 

💳 Зміни в оплаті праці педагогів ЗДО

Сучасні виклики вимагають переосмислення ролі природничих наук у навчальному процесі, адже вони повинні не лише розвивати наукове мислення школярів, а й формувати екологічну свідомість та відповідальне ставлення до довкілля.

8 квітня 2025 року Міністерство освіти і науки разом із Малою академією наук України організовує публічне обговорення щодо майбутнього природничої освіти в Україні.

Запрошуються:

  • Вчителі та вчительки біології, фізики, хімії та інтегрованих природничих курсів
  • Науковці та представники лабораторій
  • Екологи та екологині
  • Громадські організації, які займаються екологічною освітою
  • Усі, хто цікавиться розвитком природничої освіти

Для участі необхідно зареєструватися за посиланням. Кількість місць для очної участі обмежена, проте всі охочі зможуть долучитися до заходу онлайн.

Навесні 2025 року відбудеться офіційна презентація концепції природничої освітньої галузі, яка стане пілотною для наступного навчального року. Разом із нею будуть представлені й оновлені концепції інших освітніх напрямів.

З вересня учні 5-х класів почнуть навчатися за новими підходами у природничій, мистецькій та технологічній галузях. Також у рамках реформи передбачено модернізацію шкільних лабораторій, що сприятиме практичному засвоєнню природничих наук.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
79601

Адаптація п’ятикласників до навчання у школі

Матеріал статті ви зможете використати: при підготовці до виступу на батьківських зборах як класний керівник чи психолог; у консультаціях батьків з питань адаптації учнів 5 класу до навчання в базовій (основній) школі; для самоосвіти як вчитель.
115823

Як аналізувати урок вчителя

Аналіз уроку — частина внутрішньошкільного контролю. Яка його мета, як підготуватися до відвідування уроку, які типові помилки в аналізуванні уроків мають місце — у статті.
252730

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді