Більше експериментів та екології: як зміниться викладання наук у школах

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
Освіта для життя: МОН розпочинає оновлення змісту природничої освітньої галузі

МОН оновлює природничу освіту

report_11614439.gif   Зміни в освітньому законодавстві: травень 2025
   Скачати  

             

Міністерство освіти і науки України розпочинає оновлення змісту природничої освітньої галузі в межах ініціативи «Освіта для життя», яка доповнює реформу НУШ. 

📲 Педрада. Новини. Телеграм

Сучасні виклики вимагають переосмислення ролі природничих наук у навчальному процесі, адже вони повинні не лише розвивати наукове мислення школярів, а й формувати екологічну свідомість та відповідальне ставлення до довкілля.

8 квітня 2025 року Міністерство освіти і науки разом із Малою академією наук України організовує публічне обговорення щодо майбутнього природничої освіти в Україні.

Запрошуються:

  • Вчителі та вчительки біології, фізики, хімії та інтегрованих природничих курсів
  • Науковці та представники лабораторій
  • Екологи та екологині
  • Громадські організації, які займаються екологічною освітою
  • Усі, хто цікавиться розвитком природничої освіти

Для участі необхідно зареєструватися за посиланням. Кількість місць для очної участі обмежена, проте всі охочі зможуть долучитися до заходу онлайн.

Навесні 2025 року відбудеться офіційна презентація концепції природничої освітньої галузі, яка стане пілотною для наступного навчального року. Разом із нею будуть представлені й оновлені концепції інших освітніх напрямів.

З вересня учні 5-х класів почнуть навчатися за новими підходами у природничій, мистецькій та технологічній галузях. Також у рамках реформи передбачено модернізацію шкільних лабораторій, що сприятиме практичному засвоєнню природничих наук.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вибір підручників: що потрібно знати керівництву школи та вчителям

Вибір підручників є одним з важливих елементів для забезпечення якості освіти учнів. Які навчальні матеріали та завдання обрати, найкраще знають вчителі. Тому саме вчителів долучають до участі в конкурсному відборі підручників. Який порядок вибору підручників, які результати цього вибору в 2024/2025 навчальному році – далі у статті
102

Внутрішня система забезпечення якості освіти: як школа гарантує якісну освіту?

Внутрішня система забезпечення якості освіти об’єднує умови, чіткі процедури та конкретні заходи всередині школи. Чи важливіша вона за інституційний аудит? Відповідь – у статті.
452

Педагогічні читання: нетрадиційні форми проведення

Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
11237

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
21670

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді