Положення про апеляційну комісію для сертифікації педагогів: обговорення проєкту МОН

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
МОН пропонує для громадського обговорення проєкт Положення про апеляційну комісію з оскарження результатів вивчення практичного досвіду роботи учасників сертифікації

Апеляційна комісія для сертифікації педагогів

Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проєкт Положення про апеляційну комісію, яка розглядатиме оскарження результатів вивчення практичного досвіду роботи учасників сертифікації педагогів.

Про новий профстандарт для вчителя

Документ розроблений на виконання вимог Положення про сертифікацію педагогічних працівників, ухваленого Кабінетом Міністрів України. Він визначає порядок створення, склад, повноваження, права та обов’язки апеляційної комісії, яка діятиме при Державній службі якості освіти.

Основні аспекти проєкту:

Мета — забезпечити захист прав педагогів, які оскаржують результати оцінювання їхнього професійного досвіду.

Комісія — постійно діючий колегіальний орган, що функціонуватиме на засадах прозорості, об’єктивності та колегіальності.

Склад комісії — працівники Служби якості освіти, педагоги, науковці та представники громадських організацій (їхня частка не може перевищувати третину загального складу).

Основне завдання — розгляд апеляційних скарг та ухвалення відповідних рішень.

Пропозиції та зауваження до зазначеного проєкту можна надсилати до 11 квітня 2025 року у форматі порівняльної таблиці на електронну адресу: [email protected].

Звіт про результати громадського обговорення буде опубліковано на офіційному сайті МОН не пізніше ніж через два тижні після ухвалення остаточного рішення.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічні читання: нетрадиційні форми проведення

Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
11537

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275527

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22097

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264542

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді