Положення про апеляційну комісію для сертифікації педагогів: обговорення проєкту МОН

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
МОН пропонує для громадського обговорення проєкт Положення про апеляційну комісію з оскарження результатів вивчення практичного досвіду роботи учасників сертифікації

Апеляційна комісія для сертифікації педагогів

Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проєкт Положення про апеляційну комісію, яка розглядатиме оскарження результатів вивчення практичного досвіду роботи учасників сертифікації педагогів.

Про новий профстандарт для вчителя

Документ розроблений на виконання вимог Положення про сертифікацію педагогічних працівників, ухваленого Кабінетом Міністрів України. Він визначає порядок створення, склад, повноваження, права та обов’язки апеляційної комісії, яка діятиме при Державній службі якості освіти.

Основні аспекти проєкту:

Мета — забезпечити захист прав педагогів, які оскаржують результати оцінювання їхнього професійного досвіду.

Комісія — постійно діючий колегіальний орган, що функціонуватиме на засадах прозорості, об’єктивності та колегіальності.

Склад комісії — працівники Служби якості освіти, педагоги, науковці та представники громадських організацій (їхня частка не може перевищувати третину загального складу).

Основне завдання — розгляд апеляційних скарг та ухвалення відповідних рішень.

Пропозиції та зауваження до зазначеного проєкту можна надсилати до 11 квітня 2025 року у форматі порівняльної таблиці на електронну адресу: [email protected].

Звіт про результати громадського обговорення буде опубліковано на офіційному сайті МОН не пізніше ніж через два тижні після ухвалення остаточного рішення.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Психологічна підтримка учнів, батьків та педагогів під час війни

Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
7119

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3188

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді