МОН затвердило нові правила супроводу дітей з ООП у садочках

Автор
редактор стрічки новин порталу «Педрада»
МОН затвердило Положення про команду супроводу дітей з ООП у закладах дошкілля

 МОН затвердило нові правила супроводу дітей з ООП у садочках

Міністерство освіти і науки України затвердило нове Положення про команду психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами у закладах дошкільної освіти. Відповідний наказ набере чинності з 1 вересня 2025 року.

Закон про дошкільну освіту: зміни в локальних документах

Серед основних нововведень:

🔹 Формування команди супроводу: до її складу увійдуть керівник закладу, вихователі, асистенти, психологи, соціальні педагоги, медичні працівники, представники інклюзивно-ресурсних центрів та, за потреби, інші спеціалісти.

🔹 Принципи діяльності: повага до індивідуальних особливостей дітей, командна робота, співпраця з батьками, конфіденційність та недопущення дискримінації.

🔹 Індивідуальний підхід: розробка індивідуальних програм розвитку для кожної дитини, адаптація та модифікація освітнього процесу, створення сприятливого середовища.

Завдання команди супроводу:

  • Вивчення особливостей розвитку дитини та визначення її потреб у підтримці.
  • Моніторинг виконання індивідуальної програми розвитку.
  • Надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг.
  • Організація інклюзивного навчання та соціальної інтеграції дітей.
  • Консультування батьків та педагогів щодо навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами.

Цей наказ спрямований на створення ефективної системи підтримки дітей з особливими освітніми потребами, що забезпечить рівні можливості для їх розвитку та освіти у дошкільних закладах.

Джерело: Наказ МОН

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Атестаційний лист: як оформити

Перед керівником закладу освіти постає питання оформлення документації з атестації. А педагогу, що атестується, цікаво, за якими критеріями буде оцінюватися робота. Допоможемо розібратися з питанням Атестаційного листа.
40921

Що таке педагогічна діагностика та які критерії оцінювання досягнень дітей важливі

Нетиповий погляд на діагностику знань дітей дошкільного віку. Міркування про те, які критерії оцінювання знань дітей важливі, як часто і навіщо оцінювати дітей у дошкільному закладі. Перегляньте унікальні відеозаписи, щоб поміркувати разом із колегами, надихнутися новими ідеями та не потонути в тотальному оцінюванні дітей.
33396

БКДО: Державний стандарт дошкільної освіти

Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) затверджено 12 січня 2021 року наказом МОН №33. БКДО визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку. А також умови, за яких ці результати можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти.
97276

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді