Шкільні автобуси повинні бути обладнані місцями для дітей з ООП

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Шкільні автобуси для дітей з особливими освітніми потребами

Шкільні автобуси з місцями для дітей з ООП

ІПР дитини з особливими освітніми потребами — зразок

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України про «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання шкільних автобусів», уряд ухвалив обов'язковість закупівлі автобусів зі спеціально обладнаними місцями для дітей з особливими освітніми потребами.

У документі зазначено наступні оновлення:

  • кількість місць має відповідати кількості дітей з ООП, які належать до відповідних груп та здобувають освіту в закладах дошкільної і загальної середньої освіти в територіальній громаді;
  • у разі відсутності дітей з ООП, які навчаються в громаді, розпорядники субвенції забезпечують придбання щонайменше одного автобуса, спеціально обладнаним місцями для перевезення маломобільних груп населення, місцями для супровідників та крісел колісних;
  • для шкіл, де навчається щонайменше одна дитина з ООП, обов’язково здійснюється придбання шкільних автобусів, обладнаних не менш ніж двома пасажирськими місцями для перевезення маломобільних груп, двома пасажирськими місцями для супровідників, а також не менше ніж два місця для крісел колісних.

Окрім того, раніше уряд виділив 1,2 мільярда гривень на придбання шкільних автобусів у 2024 році. Кошти розподілено між 22 областями відповідно до потреб у підвезенні учнів. Завдяки цьому фінансуванню та співфінансуванню з місцевих бюджетів уже було закуплено понад 400 автобусів.

За інформацією МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
229

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54149

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
711

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110935

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді