Долучайтеся до заходу МОН щодо реформи старшої школи

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У МОН проведуть захід «Профільна: якою буде реформа старшої школи»

Реформа старшої школи в Україні

Тиждень фокусованого навчання

Як батьки, учні, освітяни та представники місцевої влади ставляться до реформи старшої школи? Детальніше про результати всеукраїнського соціологічного дослідження і зміни, які передбачає реформа, учасники заходу обговорюватимуть 23 вересня 2024 року.

Серед основних тем для обговорення під час заходу:

  • мета впровадження реформи старшої профільної школи;
  • результати всеукраїнського соціологічного дослідження «Реформа профільної середньої освіти»;
  • дії щодо впровадження реформи старшої профільної школи.

Долучитися до онлайн-події можна у Фейсбук і на Ютуб. Ознайомитися з програмою заходу можна за посиланням

Учасниками дискусій та обговорень стануть:

  • Оксен Лісовий, міністр освіти і науки України;
  • Ігор Хворостяний, генеральний директор Директорату шкільної освіти МОН;
  • Сергій Колебошин, народний депутат України;
  • Валентина Полторак, менеджерка Швейцарсько-українського проєкту DECIDE;
  • Антон Грушецький, виконавчий директор КМІС;
  • Андрій Залівський, міський голова Червонограда;
  • Ігор Сташкевич, секретарь Краматорської міської ради;
  • Василь Білогур, начальник управління освіти Чернігівської міської ради;
  • Роман Бондаренко, співзасновник ГО «Батьки SOS»
  • учні старших класів.

Нагадаємо, що реформа передбачає, що з 2027 року повна середня освіта триватиме 12 років. Учні 10–12 класів вчитимуться в ліцеях, переважно відокремлених від 1–9 класів, та зможуть обирати профіль освіти навчання, навчальні предмети, а також і курси для поглибленого вивчення.

Під час впровадження реформи відбудуться ґрунтовні зміни у змісті освіти, підходах до організації освітнього процесу. На зміни чекає також і мережа закладів освіти. Для МОН важливо почути думку громадськості щодо викликів та можливостей впровадження реформи.

Для того, щоб дослідити виклики на шляху до трансформації освіти, було проведено соціологічне дослідження «Реформа профільної середньої освіти». Його провів Київський міжнародний інститут соціології (КМІС) у квітні–травні цього року на замовлення Швейцарсько-українського проєкту DECIDE — «Децентралізація для розвитку демократичної освіти» на запит МОН.

У дослідженні взяли участь понад 80 тисяч респондентів. Серед них — учні, батьки, освітяни та представники місцевої влади з усіх регіонів України.

Важливим є опитування учнів старших класів, оскільки насамперед ця реформа для підлітків. Їхні відповіді дають змогу глибше зрозуміти, як реформа вплине на якість освіти, а також допоможуть вчасно виявити та подолати потенційні ризики.

Джерело: МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
1700

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
319

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54247

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
783

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
111110

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді