Долучайтеся до заходу МОН щодо реформи старшої школи

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У МОН проведуть захід «Профільна: якою буде реформа старшої школи»

Реформа старшої школи в Україні

Тиждень фокусованого навчання

Як батьки, учні, освітяни та представники місцевої влади ставляться до реформи старшої школи? Детальніше про результати всеукраїнського соціологічного дослідження і зміни, які передбачає реформа, учасники заходу обговорюватимуть 23 вересня 2024 року.

Серед основних тем для обговорення під час заходу:

  • мета впровадження реформи старшої профільної школи;
  • результати всеукраїнського соціологічного дослідження «Реформа профільної середньої освіти»;
  • дії щодо впровадження реформи старшої профільної школи.

Долучитися до онлайн-події можна у Фейсбук і на Ютуб. Ознайомитися з програмою заходу можна за посиланням

Учасниками дискусій та обговорень стануть:

  • Оксен Лісовий, міністр освіти і науки України;
  • Ігор Хворостяний, генеральний директор Директорату шкільної освіти МОН;
  • Сергій Колебошин, народний депутат України;
  • Валентина Полторак, менеджерка Швейцарсько-українського проєкту DECIDE;
  • Антон Грушецький, виконавчий директор КМІС;
  • Андрій Залівський, міський голова Червонограда;
  • Ігор Сташкевич, секретарь Краматорської міської ради;
  • Василь Білогур, начальник управління освіти Чернігівської міської ради;
  • Роман Бондаренко, співзасновник ГО «Батьки SOS»
  • учні старших класів.

Нагадаємо, що реформа передбачає, що з 2027 року повна середня освіта триватиме 12 років. Учні 10–12 класів вчитимуться в ліцеях, переважно відокремлених від 1–9 класів, та зможуть обирати профіль освіти навчання, навчальні предмети, а також і курси для поглибленого вивчення.

Під час впровадження реформи відбудуться ґрунтовні зміни у змісті освіти, підходах до організації освітнього процесу. На зміни чекає також і мережа закладів освіти. Для МОН важливо почути думку громадськості щодо викликів та можливостей впровадження реформи.

Для того, щоб дослідити виклики на шляху до трансформації освіти, було проведено соціологічне дослідження «Реформа профільної середньої освіти». Його провів Київський міжнародний інститут соціології (КМІС) у квітні–травні цього року на замовлення Швейцарсько-українського проєкту DECIDE — «Децентралізація для розвитку демократичної освіти» на запит МОН.

У дослідженні взяли участь понад 80 тисяч респондентів. Серед них — учні, батьки, освітяни та представники місцевої влади з усіх регіонів України.

Важливим є опитування учнів старших класів, оскільки насамперед ця реформа для підлітків. Їхні відповіді дають змогу глибше зрозуміти, як реформа вплине на якість освіти, а також допоможуть вчасно виявити та подолати потенційні ризики.

Джерело: МОН

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Відпустки вчителів – 2025: тривалість, порядок надання та оплати

З’ясуємо норми щодо надання відпусток в умовах воєнного стану. Розглянемо види відпусток вчителів та інших працівників закладів загальної середньої освіти, а також питання поділу та перенесення відпустки, оплати відпускних. Надаємо зразок наказу про відпустку
168930

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
71926

Цькування на роботі: чи можливо його зупинити?

Чи знаєте ви, що цькування в педагогічному колективі може походити не лише від учнів чи батьків, а й від колег та навіть адміністрації школи? Ця прихована війна руйнує атмосферу довіри та професійного зростання. Отож, чим відрізняється мобінг від булінгу, як запобігти і як захиститися від такого явища – розбираємося у статті
8133

Моніторинг якості освіти в школі: хто, як і навіщо контролює освітній процес

Бажаєте зануритися в систему контролю за освітнім процесом? Наша стаття розкриває, хто саме здійснює моніторинг якості освіти — від внутрішніх ініціатив закладу до зовнішніх державних структур. Дізнайтеся про різні види моніторингу — від локального до міжнародного — та зрозумійте, як його результати впливають на розвиток шкільної освіти
35110

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді