ВПП ООН допомогла забезпечити обідами понад 90 тисяч учнів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Обіди для понад 90 тисяч школярів: ВПП ООН підтримує реформу шкільного харчування

Фінансування реформи шкільного харчування

Як організувати співпрацю з батьками дітей з ООП

Цього року Всесвітня продовольча програма ООН (ВПП) змогла надати 5,6 млн гарячих обідів для понад 90 тис. дітей початкових класів — завдяки фінансуванню уряду Франції та приватних донорів. 

Програму реалізують у межах реформи шкільного харчування, яку започатковано першою леді Оленою Зеленською та МОН.

«Якісне харчування в школах для всіх учнів — це важлива умова для їхнього здоровʼя зараз і в майбутньому. Адже саме в дитинстві формуються харчові звички, і в наших силах навчити дітей обирати корисні продукти. Держава виокремила кілька складників для цього. Це модернізація харчоблоків і навчання працівників, популяризація здорового харчування серед учнів на уроках та через інформаційні кампанії, а також забезпечення дітей корисними стравами щодня. З останнім компонентом допомагає ВПП ООН, адже гуманітарна ситуація в Україні така, що не всі батьки в змозі покрити вартість шкільних обідів. Я вдячний ВПП за співпрацю та той внесок, який вона робить у здоровʼя учнівства», — зауважив заступник міністра освіти і науки Андрій Сташків.

Відповідно до програми шкільного харчування, ВПП фінансує 30% вартості щоденного гарячого харчування дітей у 673 школах України. Школи витрачають кошти на поліпшення якості харчування або на зменшення витрат батьків. Зокрема, за цей навчальний рік ВПП перерахувала школам-учасницям понад 66 мільйонів гривень.

«Один із наших головних пріоритетів — забезпечити, щоб діти щодня отримували смачну та здорову їжу в школі, а також допомогти їхнім батькам витрачати менше свого бюджету на їжу та менше часу турбуватися про харчування своїх дітей. Ми пишаємося тим, що в межах цієї програми тісно співпрацюємо з урядом і регіональною владою, і з нетерпінням чекаємо наступного року», — акцентувала Маріанна Ворд, т.в.о. директора ВПП ООН в Україні.

Наразі програма реалізується в Київській, Львівській, Закарпатській, Тернопільській, Хмельницькій, Чернігівській, Чернівецькій, Черкаській, Миколаївській, Одеській, Полтавській, Сумській та Вінницькій областях. Їх відібрали за низкою критеріїв, серед яких кількість внутрішньо переміщених родин і рівень продовольчої безпеки.

За матеріалами МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
218

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54143

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
707

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110919

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді