Стратегія реформування шкільного харчування на 2023 – 2027 роки від уряду

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Кабмін схвалив Стратегію реформування системи шкільного харчування на 2023 – 2027 роки

Реформа шкільного харчування в Україні

Нові вимоги до медоглядів працівників ЗДО

Кабінет Міністрів погодив Стратегію реформування системи шкільного харчування на 2023 — 2027 роки. Реформа розпочалася у 2020 році з ініціативи першої леді Олени Зеленської.

Відповідне затвердження опублікували на сайті уряду. Робота над Стратегією розпочалася взимку 2023 року.

Метою цієї Стратегії є зміна системи організації харчування у закладах освіти та забезпечення дітей якісною та поживною їжею. Вона стане своєрідною «дорожньою картою». На її основі громади можуть розробити регіональні стратегії.

Відвідування ЗДО без організації харчування: як оформити

Зокрема, зміст Стратегії передбачає план дій на 2023 — 2024 роки та пріоритетні напрями роботи до 2027 року та операційні завдання. І містить чотири стратегічні цілі реформи:

  • достатність фінансового ресурсу в замовників для закупівель харчових продуктів чи послуг;
  • відновлення та модернізація харчоблоків шкіл з використанням новітніх технологій;
  • забезпечення органів місцевого самоврядування і шкіл достатнім штатом кваліфікованих працівників;
  • свідоме обрання українцями здорового харчування.

Досягнення відповідних цілей надасть дітям можливості отримати доступ до різноманітного, збалансованого та якісного харчування у закладах освіти.

«Попри вороже вторгнення мусимо давати дітям найкраще — від освіти до харчування. Скажу навіть більше: усе це під час випробувань воєнного часу має бути ще якіснішим. Бо з цього формується стійкість. Ось чому реформа шкільного харчування, розпочата ще 2020 року, триває», — акцентувала перша леді Олена Зеленська.

За матеріалами КМУ

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54054

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
553

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110767

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11709

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді