Ознайомлення з підручниками та їх вибір учителями триватиме з 15 лютого до 04 березня

Освітнє середовище: врахуйте під час самооцінюванняМіністерство освіти змінило терміни проведення деяких етапів конкурсу підручників для 5 класу НУШ.
Таким чином, наказом МОН передбачено ознайомлення з електронними версіями підручників, яке стартує 15 лютого та триватиме до 04 березня 2022 року.
Онлайн-презентації авторських концепцій підручників мають відбутись з 16 до 25 лютого 2022 року.
Як схвалити документ і підготувати на подання засновнику? Як визначити ключові завдання та що врахувати?
Безпосередньо вибір підручників учителями й передача результатів вибору в електронній формі до органів управління освітою триватиме з 28 лютого до 4 березня.
Окрім того, конкурсна комісія має оприлюднити результати конкурсу та надати пропозиції щодо формування переліку підручників, які можуть видаватися за кошти державного бюджету 14 березня 2022 року.
Зокрема, змінилися терміни апеляції для учасників конкурсу. Подати апеляцію до Інституту модернізації змісту освіти учасники мають право з 16 березня до 22 березня 2022 року.
Розгляд поданих учасниками конкурсу апеляцій буде здійснений 23 березня 2022 року.
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Як буде проходити НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
Цікаві активності економічної спрямованості допоможуть дитині осягнути основи фінансових відносин. Використайте ігри, цікаві завдання та інші активності, щоб залучити дітей до доступного практичного досвіду поводження з грошима та виконання соціально-економічних ролей
Роз’ясніть, як батьки можуть підтримати дитину в адаптаційний період. Ознайомте їх із фізіологічними й психологічними особливостями адаптації дитини до школи. Запропонуйте виконати практичні вправи. Налагодьте партнерські відносини з батьками