Ознайомлення з підручниками та їх вибір учителями триватиме з 15 лютого до 04 березня

Освітнє середовище: врахуйте під час самооцінюванняМіністерство освіти змінило терміни проведення деяких етапів конкурсу підручників для 5 класу НУШ.
Таким чином, наказом МОН передбачено ознайомлення з електронними версіями підручників, яке стартує 15 лютого та триватиме до 04 березня 2022 року.
Онлайн-презентації авторських концепцій підручників мають відбутись з 16 до 25 лютого 2022 року.
Як схвалити документ і підготувати на подання засновнику? Як визначити ключові завдання та що врахувати?
Безпосередньо вибір підручників учителями й передача результатів вибору в електронній формі до органів управління освітою триватиме з 28 лютого до 4 березня.
Окрім того, конкурсна комісія має оприлюднити результати конкурсу та надати пропозиції щодо формування переліку підручників, які можуть видаватися за кошти державного бюджету 14 березня 2022 року.
Зокрема, змінилися терміни апеляції для учасників конкурсу. Подати апеляцію до Інституту модернізації змісту освіти учасники мають право з 16 березня до 22 березня 2022 року.
Розгляд поданих учасниками конкурсу апеляцій буде здійснений 23 березня 2022 року.
Розглянемо, які завдання мають вихователь і музичний керівник та як їх виконувати
Підготовка до навчального року охоплює величезну кількість питань. Одне з основних — вибір освітньої програми, яка відповідатиме викликам сучасності, дасть змогу забезпечити гармонійний розвиток дошкільників та ще й, бажано, залучити до взаємодії батьків. Чи є така? Так, усім цим вимогам відповідає програма «Впевнений старт». Детальніше — у статті
Психолого-педагогічна характеристика дитини - один із документів, які подають в інклюзивно-ресурсний центр батьки для проведення комплексної оцінки розвитку дитини. Яка роль характеристики та її зміст - читайте у статті. Заодно проаналізуєте зразок характеристики.
Як скласти протокол батьківських зборів легко та ефективно. Скористайтеся поданою структурою протоколу, яка прийнятна для загальних та групових батьківських зборів.
Внутрішня система забезпечення якості освіти об’єднує умови, чіткі процедури та конкретні заходи всередині школи. Чи важливіша вона за інституційний аудит? Відповідь – у статті.