У МОН розповіли про різноманітність форматів у новому навчальному році

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У регіонах, де очне навчання є неможливим, знайдуть інші можливості для навчання

Формати навчання в закладах освіти

НАКАЗИ: як реєструвати та зберігати🖨

У регіонах, де очне навчання організувати неможливо, будуть знайдені інші можливості для навчання школярів.

Відповідну інформацію зазначили в Міністерстві освіти та науки щодо підготовки до нового навчального року.

Як повідомляють у Міносвіти, навчальний рік розпочнеться 1 вересня 2023 року, але освітній процес буде організований у трьох форматах: очному, дистанційному та змішаному.

«Ми піклуємося про забезпечення таких умов для доступу до навчального процесу, щоб життю і здоров’ю дітей та освітян нічого не загрожувало. До початку навчального року готуємо пропозиції та рішення, якими зможемо підтримати заклади освіти, освітян та дітей. У межах ініціативи МОН із відновлення освітнього процесу «Школо, ми разом!» працюємо за такими напрямами: підручники, гаджети, укриття та шкільні автобуси», — наголосили в освітньому відомстві.

Окрім того, за інформацією міністерства, з лютого 2022 року було облаштовано приблизно 68% укриттів для шкіл, садочків, ЗВО та профтехів. У садочках це 67% захисних споруд, у школах — 75%, а у профтехах та закладах вищої освіти — 85%.

«У регіонах, де очне навчання організувати неможливо, ми шукаємо інші можливості. Для онлайн-освіти вчителі вже отримали майже 96 тисяч ноутбуків, а школярі — приблизно 36 тисяч девайсів. Нині працює 60 цифрових освітніх центрів, які обладнані всім необхідним для навчання та дозвілля. Діти можуть там проводити вільний час, навчатися або спілкуватися з однолітками. Ми очікуємо, що до кінця 2023 відкриється ще 100 таких центрів, учні отримають ще 40 тисяч гаджетів та 1600 Wi-Fi роутерів в укриття», — акцентували в МОН.

За матеріалами Освіта.юа

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54055

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
555

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110769

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11709

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді