Вчителям заборонять залучати дітей до повернення в школу

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

В Україні заборонять залучати вчителів до повернення до шкіл дітей, неохоплених навчанням

Взаємодія вчителя з дітьми

11 змін до Типової інструкції з діловодства 📑

В Україні заборонять залучати вчителів до діяльності, пов'язаної із залученням чи поверненням до навчання дітей, які не охоплені навчанням.

Така норма зазначена в проєкті постанови Кабінету Міністрів щодо змін у Порядку обліку дітей дошкільного та шкільного віку, розробленим Міністерством освіти і науки.

Передбачається, що статус «неохоплена(ий) навчанням» надаватиметься дитині у разі відсутності учня на навчальних заняттях протягом 10 робочих днів поспіль з невідомих або без поважних причин.

Відповідні зміни до облікової системи вноситиме  відповідальна особа закладу освіти.

Сповіщення про появу такої відмітки в профілі дитини після опрацювання відповідальними працівниками органів управління у сфері освіти буде направлятись до відповідного територіального органу Національної поліції та служби у справах дітей.

Саме тому створення пошукових запитів щодо дітей, неохоплених навчанням, та проведення діяльності, пов'язаної із їхнім поверненням до навчання, здійснюватимуть працівники органів Національної поліції та служби у справах дітей.

«Заборонено залучати працівників закладів освіти до діяльності територіальних органів Національної поліції та служби у справах дітей, пов'язаної із залученням (поверненням) до навчання дітей неохоплених навчанням», – зазначається у документі проєкту, що винесений МОН для громадського обговорення.

Свої зауваження та пропозиції до проєкту постанови можна надсилати в довільній формі до 14 серпня 2023 року на електронну адресу [email protected].

Джерело МОН

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
1698

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
319

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54240

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
781

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
111104

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді