У МОН хочуть створити єдину освітню екосистему

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Створенню освітньої екосистеми сприятиме проєкт Стратегії цифрової трансформації

Україна 30. Освіта і наука

Академічна доброчесність у школі: як розвиватиМіністерство освіти і науки розробило проєкт Стратегії цифрової трансформації освіти і науки на меті, якого створення єдиної освітньої екосистеми.

Таку інформацію повідомив заступник міністра освіти і науки з питань цифрового розвитку Артур Селецький під час виступу на форумі «Україна 30. Освіта і наука».

Як він зазначив, стратегія цифрової трансформації освіти і науки націлена на те, щоб створити єдину освітню екосистему, яка допоможе здобувачам освіти та педагогічним працівникам розвиватись, опановувати цифрові компетентності й мати постійний доступ до якісного цифрового контенту.

«Спираючись на існуючі проблеми, ми розробили проєкт Концепції, який визначає стратегічні напрями цифрового розвитку та цифрової трансформації освіти і науки», — наголосив заступник очільника Міносвіти.

Власна шкільна соцмережа, централізований освітній процес, архів документів, можливість моніторити якість освіти в закладі — усе це про освітню платформу НUMAN.

Окрім того, Артур Селецький акцентував, що першою метою проєкту стратегії є створення цифрового освітнього середовища, зокрема — забезпечення шкіл комп'ютерною технікою та широкосмуговим доступом до Інтернету.

Для цього спільно з Міністерством цифрової трансформації МОН уже забезпечує Інтернетом заклади освіти по всій Україні.

Зокрема, Мінцифри виділило 500 млн грн на проведення Інтернету до 3 000 населених пунктів і, відповідно, закладів освіти в них. Також виділено 980 млн грн на забезпечення комп'ютерною технікою вчителів, що допоможе, зокрема, якісно проводити дистанційне навчання.

Друга мета проєкту стратегії трансформації освіти і науки — цифрові компетентності. Для цього спільно з партнерами Google та Microsoft уже було проведено низку навчань, тренінгів для вчителів. У планах МОН — зробити таке навчання постійним. Також розроблятиметься типова програма підвищення кваліфікації педагогічних працівників з цифрової компетентності.

Третьою метою проєкту стратегії є сучасний зміст освіти. Зокрема, для цього МОН продовжує розвивати платформу «Всеукраїнська школа онлайн».

Теми:

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового

У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
502

Складаємо штатний розпис закладу дошкільної освіти

З’ясуємо, як проєктують штатний розпис дошкільного закладу і які зміни врахувати згідно нового Закону про дошкільну освіту. Допоможемо вам внести зміни в штатний розпис, обрати форму та заповнити її без помилок.
59229

Співпраця з органами громадського самоврядування в закладі освіти

Моделі співпраці з органами самоврядування: від авторитарної, коли керівник одноосібно відповідає за все, до демократичної — коли орган самоврядування отримує максимум повноважень. Обирайте свою!
1796

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді