У МОН хочуть створити єдину освітню екосистему

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Створенню освітньої екосистеми сприятиме проєкт Стратегії цифрової трансформації

Україна 30. Освіта і наука

Академічна доброчесність у школі: як розвиватиМіністерство освіти і науки розробило проєкт Стратегії цифрової трансформації освіти і науки на меті, якого створення єдиної освітньої екосистеми.

Таку інформацію повідомив заступник міністра освіти і науки з питань цифрового розвитку Артур Селецький під час виступу на форумі «Україна 30. Освіта і наука».

Як він зазначив, стратегія цифрової трансформації освіти і науки націлена на те, щоб створити єдину освітню екосистему, яка допоможе здобувачам освіти та педагогічним працівникам розвиватись, опановувати цифрові компетентності й мати постійний доступ до якісного цифрового контенту.

«Спираючись на існуючі проблеми, ми розробили проєкт Концепції, який визначає стратегічні напрями цифрового розвитку та цифрової трансформації освіти і науки», — наголосив заступник очільника Міносвіти.

Власна шкільна соцмережа, централізований освітній процес, архів документів, можливість моніторити якість освіти в закладі — усе це про освітню платформу НUMAN.

Окрім того, Артур Селецький акцентував, що першою метою проєкту стратегії є створення цифрового освітнього середовища, зокрема — забезпечення шкіл комп'ютерною технікою та широкосмуговим доступом до Інтернету.

Для цього спільно з Міністерством цифрової трансформації МОН уже забезпечує Інтернетом заклади освіти по всій Україні.

Зокрема, Мінцифри виділило 500 млн грн на проведення Інтернету до 3 000 населених пунктів і, відповідно, закладів освіти в них. Також виділено 980 млн грн на забезпечення комп'ютерною технікою вчителів, що допоможе, зокрема, якісно проводити дистанційне навчання.

Друга мета проєкту стратегії трансформації освіти і науки — цифрові компетентності. Для цього спільно з партнерами Google та Microsoft уже було проведено низку навчань, тренінгів для вчителів. У планах МОН — зробити таке навчання постійним. Також розроблятиметься типова програма підвищення кваліфікації педагогічних працівників з цифрової компетентності.

Третьою метою проєкту стратегії є сучасний зміст освіти. Зокрема, для цього МОН продовжує розвивати платформу «Всеукраїнська школа онлайн».

додаток
Теми:

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Спеціальні групи в ЗДО: як сформувати й організувати роботу

Постанова КМУ, якою затверджено новий Порядок утворення та функціонування спеціальних груп вихованців закладів дошкільної освіти, набрала чинності 1 серпня 2025 року. Читайте головне про обов’язки керівника ЗДО, про комплектування спеціальних груп та організацію освітнього процесу в них
2034

Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового

У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
6122

Комплектування груп у дошкільному закладі: вивчаємо вимоги та зміни

До кінця серпня керівник дошкільного закладу має остаточно сформувати всі групи вихованців. З’ясуємо, як Закон про дошкільну освіту та інші нормативні документи врегульовують питання комплектування різних видів груп, їх граничної наповнюваності. Усе розклали для вас по поличках
83670

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді