Дослідно-експериментальна робота

Як навчальному закладу отримати статус експериментального, як спрямувати діяльність педагогів в інноваційне русло, професійно грамотно і цікаво вибудовуючи з ними свою роботу. Про все це та багато іншого — на сторінках журналу «Заступник директора школи» № 07/2015

Здійснювати дослідно-експериментальну роботу нині прагнуть багато навчальних закладів. І саме заступнику директора школи необхідно знати, як навчальному закладу отримати статус експериментального, як спрямувати діяльність педагогів в інноваційне русло, професійно грамотно і цікаво вибудовуючи з ними свою роботу.

Із публікацій журналу «Заступник директора школи» № 07/2015 ви дізнаєтеся, як розробити локальні документи, що регламентують дослідно-експериментальну роботу, ознайомитеся зі зразками їх оформлення.

Також заступнику директора школи стануть у пригоді діагностичні анкети, з допомогою яких він визначить, наскільки педагоги готові до впровадження інновацій, які чинники впливають на фаховий розвиток і саморозвиток педагога, які бар’єри перешкоджають освоєнню інновацій тощо.

Корисними будуть публікації, у яких розкрито питання заохочення педагогів до здійснення дослідно-експериментальної роботи та самоосвіти, зокрема завдяки таким нестандартним формам методичної роботи, як проект та ринг-колаж.

Важливо не лише надихати, організовувати і проводити дослідно-експериментальну роботу, а й систематично контролювати її ефективність. Як розробити діагностичний інструментарій, діляться досвідом педагоги Черкащини.

Актуальним нині є й питання профільного навчання в старшій школі. Як організувати допрофільну підготовку учнів за моделлю гнучкого складу класу, розповідають педагоги-експериментатори зі Сходу України.

Чи не найважливіше завдання педагогів нині — плекати в учнів морально-духовні цінності. Дізнайтеся, як упровадити в систему учнівського самоврядування ліпші козацькі традиції та створити таку форму учнівського самоврядування, як «Козацька республіка».

Докладніше про все це та багато іншого — на сторінках журналу «Заступник директора школи» № 07/2015. Сподіваємося, що публікації цього номера журналу допоможуть організувати дослідно-експериментальну роботу на найвищому рівні!

Здійснювати дослідно-експериментальну роботу нині прагнуть багато навчальних закладів. І саме заступнику директора школи необхідно знати, як навчальному закладу отримати статус експериментального, як спрямувати діяльність педагогів в інноваційне русло, професійно грамотно і цікаво вибудовуючи з ними свою роботу.

Із публікацій журналу «Заступник директора школи» № 07/2015 ви дізнаєтеся, як розробити локальні документи, що регламентують дослідно-експериментальну роботу, ознайомитеся зі зразками їх оформлення.

Також заступнику директора школи стануть у пригоді діагностичні анкети, з допомогою яких він визначить, наскільки педагоги готові до впровадження інновацій, які чинники впливають на фаховий розвиток і саморозвиток педагога, які бар’єри перешкоджають освоєнню інновацій тощо.

Корисними будуть публікації, у яких розкрито питання заохочення педагогів до здійснення дослідно-експериментальної роботи та самоосвіти, зокрема завдяки таким нестандартним формам методичної роботи, як проект та ринг-колаж.

Важливо не лише надихати, організовувати і проводити дослідно-експериментальну роботу, а й систематично контролювати її ефективність. Як розробити діагностичний інструментарій, діляться досвідом педагоги Черкащини.

Актуальним нині є й питання профільного навчання в старшій школі. Як організувати допрофільну підготовку учнів за моделлю гнучкого складу класу, розповідають педагоги-експериментатори зі Сходу України.

Чи не найважливіше завдання педагогів нині — плекати в учнів морально-духовні цінності. Дізнайтеся, як упровадити в систему учнівського самоврядування ліпші козацькі традиції та створити таку форму учнівського самоврядування, як «Козацька республіка».

Докладніше про все це та багато іншого — на сторінках журналу «Заступник директора школи» № 07/2015. Сподіваємося, що публікації цього номера журналу допоможуть організувати дослідно-експериментальну роботу на найвищому рівні!

 

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як оптимізувати рухову діяльність дітей

Потреба в руховій активності природна для кожної дитини. Активні рухи викликають у дітей позитивні емоції та підсилюють усі фізіологічні процеси. Що допоможе вихователю та інструктору з фізкультури забезпечити оптимальну рухову активність дошкільників?
27853

Методична робота в закладі дошкільної освіти

Дізнайтеся про форми організації методичної роботи в дитячому садку, які допоможуть вихователям розвивати свій творчий потенціал, постійно підвищувати професійну кваліфікацію і забезпечать високий рівень проведених занять
47529

Як проводити батьківські збори в школі

Батьківські збори в школі— основний спосіб комунікації педагогічного колективу з батьками. Щоб збори були вдалі, а освітня робота ефективна, розглянемо види, форми проведення, теми батьківських зборів
39077

Аптечки у школі: як правильно укомплектувати та зберігати

Скористайтеся переліком медичних засобів у закладі освіти та дізнайтеся як правильно укомплектувати аптечку. Адже, як правило, діти схильні до травм і ніколи не знаєш в який момент потрібно буде надати допомогу. Важливо у такий момент мати все під рукою, зібране в одному місці.
42293

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді