МОН і Фонд UNFPA обговорили питання співпраці

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У Міністерстві освіти відбулася зустріч із представниками Фонду ООН у сфері народонаселення

Як школам працювати з 24 лютого по 30 квітня: рекомендації МОН

Представники Міністерства освіти і науки та Фонду ООН у сфері народонаселення (UNFPA) провели сумісну зустріч, під час якої обговорили продовження роботи для забезпечення рівних умов здобувачів освіти на здорове життя та можливості розвитку.

Як зазначив міністр освіти Сергій Шкарлет, Міністерство освіти відкрите до співпраці та реалізації спільних проєктів.

«Питання є дуже важливими для нас. Вони потребують комплексного розгляду та широкого суспільного діалогу. Доцільно визначити акценти, які стануть базою для розвитку освітнього середовища, опрацювати спільні пропозиції та розробити дорожню карту. Сподіваємось на вашу підтримку і допомогу в цьому напрямі. Звичайно, будемо щиро вдячні, якщо спільними зусиллями зможемо перевести питання на новий рівень», — повідомив очільник Міносвіти.

Зі свого боку представники UNFPA висловили підтримку МОН України у реалізації реформ, пов’язаних із забезпеченням рівних прав та можливостей.

Права та обов'язки педагогів

За словами представника UNFPA в Україні Хайме Надаль, для того, щоб людина могла повністю реалізувати свій потенціал, потрібно, щоб вона була підготовленою в різних напрямах, зокрема і питаннях комплексної сексуальної освіти.

«Розуміємо, що це чутливе і складне питання. Але ми також розуміємо, що молодь стикається в інтернеті та соціальних мережах із такими матеріалами, які часом не сприяють їхньому добробуту та здоров’ю. Тому наше завдання — дати дівчатам та хлопцям відповідні навички, щоб вони могли захистити і себе, і середовище навколо себе», — зазначив Хайме Надаль.

Яким має бути образ педагога в соціальних мережах

У процесі зустрічі сторони досягли домовленостей щодо створення робочої групи, до якої мають увійти представники Міністерства освіти і науки, Інституту модернізації змісту освіти, Фонду ООН у сфері народонаселення (UNFPA), громадських організацій тощо. Основна її мета — напрацювання механізмів запровадження спільних проєктів та реалізація концептуальних комплексних заходів, націлених на всебічний розвиток дітей.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Протоколи засідань команди психолого-педагогічного супроводу: від А до Я

Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.
60

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81767

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
76902

Вносимо зміни до наказів, виданих у закладі освіти

Існує чимало обставин, у зв’язку з якими необхідно вносити зміни до розпорядчих документів: законодавчі новації, кадрові ротації, оптимізація освітнього процесу тощо. Як призупинити дію виданого наказу або змінити його окремі пункти? Пропонуємо ознайомитися з особливостями внесення змін до наказів та їх документального оформлення
53585

Учнівське самоврядування в закладі освіти

Формувати соціалізовану особистість з демократичними поглядами і вмінням працювати в команді – одна з важливих вимог сучасної освіти, яка найкраще реалізується через педагогіку партнерства, однією із форм якої є учнівське самоврядування.
19128

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді