МОН і Фонд UNFPA обговорили питання співпраці

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У Міністерстві освіти відбулася зустріч із представниками Фонду ООН у сфері народонаселення

Як школам працювати з 24 лютого по 30 квітня: рекомендації МОН

Представники Міністерства освіти і науки та Фонду ООН у сфері народонаселення (UNFPA) провели сумісну зустріч, під час якої обговорили продовження роботи для забезпечення рівних умов здобувачів освіти на здорове життя та можливості розвитку.

Як зазначив міністр освіти Сергій Шкарлет, Міністерство освіти відкрите до співпраці та реалізації спільних проєктів.

«Питання є дуже важливими для нас. Вони потребують комплексного розгляду та широкого суспільного діалогу. Доцільно визначити акценти, які стануть базою для розвитку освітнього середовища, опрацювати спільні пропозиції та розробити дорожню карту. Сподіваємось на вашу підтримку і допомогу в цьому напрямі. Звичайно, будемо щиро вдячні, якщо спільними зусиллями зможемо перевести питання на новий рівень», — повідомив очільник Міносвіти.

Зі свого боку представники UNFPA висловили підтримку МОН України у реалізації реформ, пов’язаних із забезпеченням рівних прав та можливостей.

Права та обов'язки педагогів

За словами представника UNFPA в Україні Хайме Надаль, для того, щоб людина могла повністю реалізувати свій потенціал, потрібно, щоб вона була підготовленою в різних напрямах, зокрема і питаннях комплексної сексуальної освіти.

«Розуміємо, що це чутливе і складне питання. Але ми також розуміємо, що молодь стикається в інтернеті та соціальних мережах із такими матеріалами, які часом не сприяють їхньому добробуту та здоров’ю. Тому наше завдання — дати дівчатам та хлопцям відповідні навички, щоб вони могли захистити і себе, і середовище навколо себе», — зазначив Хайме Надаль.

Яким має бути образ педагога в соціальних мережах

У процесі зустрічі сторони досягли домовленостей щодо створення робочої групи, до якої мають увійти представники Міністерства освіти і науки, Інституту модернізації змісту освіти, Фонду ООН у сфері народонаселення (UNFPA), громадських організацій тощо. Основна її мета — напрацювання механізмів запровадження спільних проєктів та реалізація концептуальних комплексних заходів, націлених на всебічний розвиток дітей.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
218

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54143

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
707

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110919

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді