Як школам працювати з 24 лютого по 30 квітня: рекомендації МОН
Представники Міністерства освіти і науки та Фонду ООН у сфері народонаселення (UNFPA) провели сумісну зустріч, під час якої обговорили продовження роботи для забезпечення рівних умов здобувачів освіти на здорове життя та можливості розвитку.
Як зазначив міністр освіти Сергій Шкарлет, Міністерство освіти відкрите до співпраці та реалізації спільних проєктів.
«Питання є дуже важливими для нас. Вони потребують комплексного розгляду та широкого суспільного діалогу. Доцільно визначити акценти, які стануть базою для розвитку освітнього середовища, опрацювати спільні пропозиції та розробити дорожню карту. Сподіваємось на вашу підтримку і допомогу в цьому напрямі. Звичайно, будемо щиро вдячні, якщо спільними зусиллями зможемо перевести питання на новий рівень», — повідомив очільник Міносвіти.
Ще шукаєте, як забезпечити якість освіти у вашому закладі? Директор Олена Здор представила цей досвід на Всеукраїнському конкурсі «Директор 2020: краща практика» — і перемогла. З чого розпочати та як впровадити?
Зі свого боку представники UNFPA висловили підтримку МОН України у реалізації реформ, пов’язаних із забезпеченням рівних прав та можливостей.
→ Права та обов'язки педагогів
За словами представника UNFPA в Україні Хайме Надаль, для того, щоб людина могла повністю реалізувати свій потенціал, потрібно, щоб вона була підготовленою в різних напрямах, зокрема і питаннях комплексної сексуальної освіти.
«Розуміємо, що це чутливе і складне питання. Але ми також розуміємо, що молодь стикається в інтернеті та соціальних мережах із такими матеріалами, які часом не сприяють їхньому добробуту та здоров’ю. Тому наше завдання — дати дівчатам та хлопцям відповідні навички, щоб вони могли захистити і себе, і середовище навколо себе», — зазначив Хайме Надаль.
→ Яким має бути образ педагога в соціальних мережах
У процесі зустрічі сторони досягли домовленостей щодо створення робочої групи, до якої мають увійти представники Міністерства освіти і науки, Інституту модернізації змісту освіти, Фонду ООН у сфері народонаселення (UNFPA), громадських організацій тощо. Основна її мета — напрацювання механізмів запровадження спільних проєктів та реалізація концептуальних комплексних заходів, націлених на всебічний розвиток дітей.