Яким має бути образ педагога в соціальних мережах
Весь світ мережа і ми в ній – користувачі. Але що робити, якщо Ви – вчитель? І Ваша особиста сторінка не зовсім-то й особиста.
Педагогу вести свою сторінку в соціальних мережах ледь не найважче від усіх. Неможливо розслабитися і постити що заманеться, постійно необхідно зважати на репутацію та суспільну думку. Як же уникнути помилок під час ведення персональної сторінки в соцмережах та стврити цікавий акаунт?
Який додатковий документ при прийнятті на роботу
Зовнішній вигляд сторінки вчителя
Починайте з фото. Завжди цікавіше бачити реальну людину, а не картинку зі стоків. Ваша сторінка має бути персоналізованою, аби навіть фотографія промовляла. Тому ставте на аватар якісну форафію, ідеально – портретну. Аби вас могли впізнати при зустрічі. Варто подумати і про фон на задньому плані фотографії: ви будете виглядати значно цікавіше, якщо увага вся буде спрямована на вас, а не на картаті шпалери чи квіти позаду.
Ліпше не змінювати аватар часто, достатньо декілька разів на рік. Так вас будуть одразу помічати в соцмережах та фіксувати. Якщо ж ви змінили зачіску чи колір волосся – можете сміливо змінювати й фотографію на сторінці. Пам’ятаємо, що ми керуємося тим, аби вас могли впізнати.
→ Сучасний керівник закладу освіти
Не зневажайте в соціальних мережах розділ «про себе». Якщо ви соромитеся розміщувати детальну інформацію, вкажіть принаймні свою професію – вчитель. Це додасть експертності вашому профілю. Сторінка у соцмережах з’являється першою, коли вас шукатимуть в інтернеті за іменем. Дозвольте іншим дізнатися про вас більше.
Окрім загальної інформації, на сторінці можна розказати про себе: хобі та уподобання, улюблені книги чи серіали. Але найцікавіше, якщо ви вкажете інтереси, пов’язані з вашою роботою – так ви будете виглядати, як справжній фахівець.
Кілька прикмет: створює безпечний і комфортний освітній простір у закладі, реалізує власні уявлення про виховання, навчання і розвиток, забезпечує умови для самореалізації дітей та педагогів.
Контент сторінки вчителя в соцмережах
- Перед тим, як щось запостити, запитайте в себе «Чи сказав би я це в реальному житті, у вічі чи на публіці?». Для вчителя важливо мати власну думку, але краще зайвий раз перечитати те, що ви збираєтеся запостити. Це буде на користь вашій репутації.
- Зважайте на те, який контент з вами викладають інші люди. Попросіть друзів та родичів не постити те, що може завдати шкоди вашій репутації. Щоб захистити себе від негативних коментарів чи повідомлень, додайте в налаштуваннях пункт, який не дозволяє іншим користувачам робити дописи чи згадувати вас без вашого дозволу.
- Бережіть свої нерви та не влазьте у суперечки, не лишайте образливих коментарів. Якщо вам все ж довелося вступити в полеміку в соціальних мережах, дотримуйтеся офіційного стилю спілкування, а при перших проявах відвертих образ, заврешуйте комунікацію.
Інтернет пам’ятає все, достатньо лише раз піддатися емоціям, і можна лише за декілька секунд позбутися тієї репутації, яку вибудовували багато років.
Безпека вчителя в соціальних мережах
- Кібербезпека Ваше все. Найперше, вигадайте надійний пароль для входу, адже паролі на кшталт прізвища чи комбінації чисел легко «ламаються» спеціальними програмами.
- Додавайте до друзів лише знайомих та тих, кого знаєте в реальному житті. І пам’ятайте, що Ви можете не додавати своїх учнів до списку друзів. Це нормально.
- Завжди слідкуйте за своїм телефоном чи ноутбуком, не дозволяйте їм потрапити до чужих рук.
- Якщо ви заходите на власні сторінки з чужих пристроїв, робіть це в спеціальному режимі інкогніто, який не зберігає автоматично логіни та паролі.
- Блокуйте незрозумілих людей та тих, хто вам дошкуляє. І обов’язково повідомляйте про це систему безпеки соцмережі.
- Якщо Ви стали жертвою кібербулінгу – пишіть заяву директору та повідомляйте адміністрацію школи.
Якщо раптом ви потрапили в малоприємну ситуацію та не знаєте, як діяти — звертайтеся по допомогу в проєкт безкоштовної онлайн консультації вчителів Pro.школу. Наша мета — полегшити роботу освітян та допомагати вирішувати їхні юридичні та психологічні проблеми.