Шановні медичні сестри, щодня виконуючи свої професійні обов’язки, ви оберігаєте здоров’я дітей, підтримуєте їхніх батьків і своїх колег. І робите ви це тому, що допомагати іншим — ваше покликання, справа всього життя. Наше ж покликання — допомагати вам. Цього разу читайте у журналі «Медична сестра дошкільного закладу» № 3/2016 про домедичну допомогу за різних невідкладних станів у дітей і дорослих
Шановні медичні сестри, щодня виконуючи свої професійні обов’язки, ви оберігаєте здоров’я дітей, підтримуєте їхніх батьків і своїх колег. І робите ви це тому, що допомагати іншим — ваше покликання, справа всього життя. Наше ж покликання — допомагати вам.
Цього разу ми підготували для вас випуск, темою якого є домедична допомога за різних невідкладних станів у дітей і дорослих. Для самоосвіти в пригоді вам стануть публікації з надання домедичної допомоги за черепно-мозкових травм і ціанозу, для санітарно-просвітницької роботи з батьками та працівниками дошкільного закладу — про формування аптечки вдома та особливості застосування різних видів термометрів для вимірювання температури тіла. А також до вашої уваги тестові завдання з надання домедичної допомоги, глосарій і санітарні бюлетені.
Усе це та багато іншої корисної інформації читайте у журналі «Медична сестра дошкільного закладу» № 3/2016.
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
Як убезпечити заклад освіти від помилок, які дозвільні документи мають бути наявні при введені в експлуатацію генератора – читаємо далі
За підсумками кожного засідання педради у загальноосвітніх та дошкільних закладах складають протокол. Збережіть собі цю публікацію