Шановні медичні сестри, щодня виконуючи свої професійні обов’язки, ви оберігаєте здоров’я дітей, підтримуєте їхніх батьків і своїх колег. І робите ви це тому, що допомагати іншим — ваше покликання, справа всього життя. Наше ж покликання — допомагати вам. Цього разу читайте у журналі «Медична сестра дошкільного закладу» № 3/2016 про домедичну допомогу за різних невідкладних станів у дітей і дорослих
Шановні медичні сестри, щодня виконуючи свої професійні обов’язки, ви оберігаєте здоров’я дітей, підтримуєте їхніх батьків і своїх колег. І робите ви це тому, що допомагати іншим — ваше покликання, справа всього життя. Наше ж покликання — допомагати вам.
Цього разу ми підготували для вас випуск, темою якого є домедична допомога за різних невідкладних станів у дітей і дорослих. Для самоосвіти в пригоді вам стануть публікації з надання домедичної допомоги за черепно-мозкових травм і ціанозу, для санітарно-просвітницької роботи з батьками та працівниками дошкільного закладу — про формування аптечки вдома та особливості застосування різних видів термометрів для вимірювання температури тіла. А також до вашої уваги тестові завдання з надання домедичної допомоги, глосарій і санітарні бюлетені.
Усе це та багато іншої корисної інформації читайте у журналі «Медична сестра дошкільного закладу» № 3/2016.
Як фіксувати поточне оцінювання, виводити та корегувати семестрову і річну оцінки за вимогами НУШ: розʼяснення від МОН у статті
Рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів МОН затвердило у серпні 2025-го. Уточнюємо функції, види, рівні, критерії та правила оцінювання учнів
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти