Як вчителю правильно побудувати профорієнтаційну роботу для учнів

УІРО опублікував методичні рекомендації для вчителів щодо ефективної професійної орієнтації учнів

Кваліфікація вчителя під час профорієнтації

Як провести тарифікацію педагогів

Український інститут розвитку освіти створив «Методичні рекомендації щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників, які здійснюють профорієнтаційну роботу в закладах загальної середньої освіти, в тому числі з учнями з ООП».

Розроблений документ рекомендацій допоможе вчителям підтримати учнів у виборі професії та розробленні індивідуальної кар’єрної траєкторії.

В установі рекомендують педагогічним працівникам розробити профорієнтаційне освітнє середовище, що відповідатиме запитам сучасності, задля реалізації ефективної профорієнтаційної роботи у закладі. 

Окрім того, у посібнику наявні рекомендації з таких питань:

  • основні шляхи інтегрування профорієнтаційної роботи;
  • створення наскрізної профорієнтації;
  • Hard / Soft skills у профорієнтаційній роботі;
  • впровадження в профорієнтаційну роботу психодіагностичних методик;
  • алгоритм успішного впровадження профорієнтаційної роботи в закладах освіти.

Серед переліку рекомендацій автори зазначили низку онлайн-ресурсів, що допоможуть педагогічним працівникам у проведенні профорієнтації для учнів. 

Вебінар ВМДЗ

Статті за темою

Усі статті за темою

«Щедрик» — українське диво

«Щедрик» на Різдво щороку — традиційна і безсмертна мелодія. «Гімн дзвонів» — так у всьому світі називають найпопулярнішу щедрівку в обробці композитора Миколи Леонтовича. Тож важливо дітям розказати про нього детальніше. Скористайтеся запропонованим конспектом уроку.
15963

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді