ЗНО 2021: які предмети будуть обов’язковими

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Фізика не є обов’язковою для вступу в заклади вищої освіти України на жодну спеціальність

Математика залишається в пріоритеті.

Нові рекомендації ВООЗ щодо роботи в умовах пандемії

Відповідно до Умов прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2021 році, результати ЗНО з математики вимагатимуть як другий обов’язковий предмет при вступі на 81 спеціальність зі 135. Зокрема, для всіх спеціальностей галузей знань «Транспорт», «Охорона здоров’я», «Інформаційні технології», «Виробництво та технології», «Архітектура» тощо.

Крім того, у 2021 році тест ЗНО з української мови і літератури буде обов’язковим при вступі на 44 спеціальності здебільшого гуманітарного профілю. Нововведенний тест лише з української мови вимагатиметься для вступу на 91 спеціальність.

Також при вступі на значну кількість спеціальностей (17) вимагатимуться обов’язкові знання з історії України. З-поміж них деякі гуманітарні спеціальності, а також «Правоохоронна діяльність», «Соціальна робота» тощо.

ЗНО з біології буде обов’язковим для 14 спеціальностей, зокрема для частини спеціальностей галузі знань «Аграрні науки та продовольство», а також галузі знань «Хімічна та біоінженерія».

ЗНО: заходи безпеки

Іноземна мова буде обов’язковою при вступі лише на 6 спеціальностей: «Середня освіта (мова і література)», «Філологія», «Готельно-ресторанна справа», «Туризм», «Міжнародні відносини» та «Міжнародне право».

Хімія та географія є найменш затребуваними предметами для вступу до закладів вищої освіти. Зокрема тести ЗНО з цих предметів будуть обов’язковими лише для двох спеціальностей кожен: «Середня освіта (хімія)» та «Середня освіта (Географія)», а також для природничих спеціальностей «Хімія» та «Географія» відповідно.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічна рада школи: функції та планування

Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
54072

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
620

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110809

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11718

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді