«Положення про дистанційне навчання потребує кардинальних змін», — Любомира Мандзій

Заступниця міністра освіти і науки закликає освітян долучитися до напрацювання нового проєкту Положення про дистанційне навчання

На своїй сторінці у фейсбуці Любомира Мандзій залишила допис із хештегом #ЗмінюємоОсвітуРазом.

Електронний підручник: місія здійсненна

Пані Мандзій зазначила:

« <...> Ми розуміємо, що Наказ Міністерства 466 від 25.04.2013 року, яким затверджено Положення про дистанційне навчання, є застарілим та потребує кардинальних змін.
Саме тому ми просимо долучатися до напрацювання нового проєкту Положення про дистанційне навчання. Адже існує таке поняття, що все, що можна спостерігати і виміряти, можна поліпшити.
Ваші ідеї, пропозиціі та зауваження не бувають зайвими! Вірю, що спільно з вами ми зможемо швидко напрацювати цей документ».
Освітяни охоче відгукуються на цей заклик — жваве обговорення та внесення пропозицій почалося прямо в коментарях під дописом. Наразі Любомира Мандзій не зазначила конкретної е-адреси, на яку можна було би надсилати ідеї щодо нового Положення про дистанційне навчання.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Дії у разі виникнення пожежі в школі

У разі виникнення пожежі дії працівників навчального закладу, залучених до її гасіння, мають бути спрямовані на убезпечення людей, перш за все дітей, їх евакуацію та порятунок
62018

Мозковий штурм — інструмент сучасної педагогічної ради

«Сучасна педагогічна рада» — поняття широке і нечітке. Тут можна розуміти інноваційну, інтерактивну, нестандартну форми проведення педради, а чи яку іншу, не менш цікаву. Ми ж зупинимося на методі брейнштормінгу, або мозкового штурму, який дедалі більше входить в освітню практику і є ознакою нетрадиційного підходу керівництва у виборі форм роботи з педагогами
12186

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді