МОН пропонує до громадського обговорення проект Положення про інституційну форму здобуття професійної (професійно-технічної) освіти
Відповідно до Закону України «Про освіту» до інституційної форми здобуття освіти належать:
- очна (денна, вечірня)
- заочна
- дистанційна
- мережева.
МОН ставить за мету встановлення єдності підходів до порядку здобуття професійної (професійно-технічної) освіти не залежно від підпорядкування, форм та типів власності.
Пропозиції та зауваження — 10.05.2019 на:
- адресу 01601 м. Київ, бульвар Шевченка, 16, Міністерство освіти і науки України
- електронну скриньку: [email protected] до 10 травня 2019року.
КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
На 2027 рік заплановано старт кардинально оновленої профільної середньої освіти. Така ціль визначена у Концепції Нової української школи. У якому ж напрямі рухатиметься реформа
Багато талановитих учнів, які є членами Малої академії наук, щороку готуються презентувати свої напрацювання перед аудиторією. На що варто звернути особливу увагу науковим і педагогічним керівникам, щоб гідно підготувати учнів до захисту науково-дослідницької роботи?
Не встигли прочитати цікаве в паперовому журналі? Ось можливість знайти те в електронному!
Модель організації профільного навчання у нашій країні дечим подібна до французької, британської, шведської та американської. Здивовані, так