Через неодноразові звернення громадських організацій, батьків та учнів внесено зміни до наказу Міністерства освіти і науки України «Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2015/2016 навчальному році» від 16.09.2015 № 940
Через неодноразові звернення громадських організацій, батьків та учнів внесено зміни до наказу Міністерства освіти і науки України «Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2015/2016 навчальному році» від 16.09.2015 № 940.
Відповідно до нової редакції пункту 3 наказу, державну підсумкову атестацію випускників загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня буде проведено з 5 по 30 травня 2016 року. Предмети:
- українська мова (у формі зовнішнього незалежного оцінювання);
- іноземна мова (у навчальних закладах);
- математика або історія України (у формі зовнішнього незалежного оцінювання, незалежно від профілю навчального закладу випускник має право обрати один із зазначених предметів).
Наказ МОН України«Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 16 вересня 2015 року № 940» від 08.10 2015 № 1050 оприлюднено на офіційному веб-сайті Міністерства.
Головна мета інтегрованого уроку — формування цілісної картини світу й підвищення пізнавального інтересу учнів. З'ясуємо особливості підготовки та проведення інтегрованого уроку.
Матеріал статті ви зможете використати:
при підготовці до виступу на батьківських зборах як класний керівник чи психолог;
у консультаціях батьків з питань адаптації учнів 5 класу до навчання в базовій (основній) школі;
для самоосвіти як вчитель.
Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань.
Виберіть конспект заняття або майстер-клас із художньої праці, що найбільше сподобається вашим вихованцям
Нетрадиційні техніки малювання в дитячому садку для дошкільників: презентація, зразки, алгоритми. Які образотворчі техніки посильні для дітей у молодшій, середній та старшій групах