Через неодноразові звернення громадських організацій, батьків та учнів внесено зміни до наказу Міністерства освіти і науки України «Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2015/2016 навчальному році» від 16.09.2015 № 940
Через неодноразові звернення громадських організацій, батьків та учнів внесено зміни до наказу Міністерства освіти і науки України «Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2015/2016 навчальному році» від 16.09.2015 № 940.
Відповідно до нової редакції пункту 3 наказу, державну підсумкову атестацію випускників загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня буде проведено з 5 по 30 травня 2016 року. Предмети:
- українська мова (у формі зовнішнього незалежного оцінювання);
- іноземна мова (у навчальних закладах);
- математика або історія України (у формі зовнішнього незалежного оцінювання, незалежно від профілю навчального закладу випускник має право обрати один із зазначених предметів).
Наказ МОН України«Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 16 вересня 2015 року № 940» від 08.10 2015 № 1050 оприлюднено на офіційному веб-сайті Міністерства.
Уточните та узагальните особливості блочно-тематичного планування. Отримаєте варіант блочно-тематичного планування, яким зможете скористатися у своїй роботі.
Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті.
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
За підсумками кожного засідання педради у загальноосвітніх та дошкільних закладах складають протокол. Збережіть собі цю публікацію
До кінця серпня керівник дошкільного закладу має остаточно сформувати всі групи вихованців. З’ясуємо, як Закон про дошкільну освіту та інші нормативні документи врегульовують питання комплектування різних видів груп, їх граничної наповнюваності. Усе розклали для вас по поличках