Скасовано гриф для навчально-методичного посібника «Сімейні цінності»

Листом від 31.10.2016 № 1/9-574 Міністерство освіти і науки України скасувало гриф «Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах», наданий навчально-методичному посібнику «Сімейні цінності» (авт. В. І. Прит, З. В. Охрименко, Л. В. Корецька). А саму програму направлено на повторний розгляд

Про надання відповідного грифа навчально-методичному посібнику «Сімейні цінності» повідомлено в листі Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 15.05.2013 № 14.1/12-Г-166. Однак громадськість збурилася саме після рекомендації МОН України продовжувати впровадження курсу «Сімейні цінності» у навчальних закладах (лист від 21.10.2016 № 1/9-562). На сторінках ЗМІ та у соцмережах посібник «Сімейні цінності» розбирали на цитати, висловлюючи здогадки, на основі яких світоглядних течій і напрямів його складено і з якою метою.

Відтак, десять днів по тому, МОН розіслало обласним департаментам (управлінням) освіти та інститутам післядипломної педагогічної освіти лист про скасування позитивного висновку Науково-методичної комісії для навчально-методичного посібника до навчальної програми «Сімейні цінності».

«Програма курсу, всі методичні посібники та робочі зошити, які йдуть разом з нею, будуть відправлені на повторний розгляд комісії», — запевнила Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич. Вона також зазначила, що з огляду на масове виявлення дискримінаційних норм у навчально-методичній літературі Міністерство підготує наказ про підвищення якості відповідної літератури.

Окрім того, Міністр визначила такі завдання:

  • переглянути навчально-методичні посібники, які протягом останніх п’яти років отримали грифи МОН України
  • оновити Положення про надання грифів МОН України
  • переглянути склад комісій, які працюють при Науково-методичній раді з питань освіти
  • підвищити персональну відповідальність експертів і рецензентів, які надають позитивні висновки до навчальних програм, факультативних курсів та навчально-методичної літератури.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як оптимізувати рухову діяльність дітей

Потреба в руховій активності природна для кожної дитини. Активні рухи викликають у дітей позитивні емоції та підсилюють усі фізіологічні процеси. Що допоможе вихователю та інструктору з фізкультури забезпечити оптимальну рухову активність дошкільників?
27853

Методична робота в закладі дошкільної освіти

Дізнайтеся про форми організації методичної роботи в дитячому садку, які допоможуть вихователям розвивати свій творчий потенціал, постійно підвищувати професійну кваліфікацію і забезпечать високий рівень проведених занять
47529

Як проводити батьківські збори в школі

Батьківські збори в школі— основний спосіб комунікації педагогічного колективу з батьками. Щоб збори були вдалі, а освітня робота ефективна, розглянемо види, форми проведення, теми батьківських зборів
39077

Аптечки у школі: як правильно укомплектувати та зберігати

Скористайтеся переліком медичних засобів у закладі освіти та дізнайтеся як правильно укомплектувати аптечку. Адже, як правило, діти схильні до травм і ніколи не знаєш в який момент потрібно буде надати допомогу. Важливо у такий момент мати все під рукою, зібране в одному місці.
42293

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді