Скасовано гриф для навчально-методичного посібника «Сімейні цінності»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Листом від 31.10.2016 № 1/9-574 Міністерство освіти і науки України скасувало гриф «Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах», наданий навчально-методичному посібнику «Сімейні цінності» (авт. В. І. Прит, З. В. Охрименко, Л. В. Корецька). А саму програму направлено на повторний розгляд

Про надання відповідного грифа навчально-методичному посібнику «Сімейні цінності» повідомлено в листі Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 15.05.2013 № 14.1/12-Г-166. Однак громадськість збурилася саме після рекомендації МОН України продовжувати впровадження курсу «Сімейні цінності» у навчальних закладах (лист від 21.10.2016 № 1/9-562). На сторінках ЗМІ та у соцмережах посібник «Сімейні цінності» розбирали на цитати, висловлюючи здогадки, на основі яких світоглядних течій і напрямів його складено і з якою метою.

Відтак, десять днів по тому, МОН розіслало обласним департаментам (управлінням) освіти та інститутам післядипломної педагогічної освіти лист про скасування позитивного висновку Науково-методичної комісії для навчально-методичного посібника до навчальної програми «Сімейні цінності».

«Програма курсу, всі методичні посібники та робочі зошити, які йдуть разом з нею, будуть відправлені на повторний розгляд комісії», — запевнила Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич. Вона також зазначила, що з огляду на масове виявлення дискримінаційних норм у навчально-методичній літературі Міністерство підготує наказ про підвищення якості відповідної літератури.

Окрім того, Міністр визначила такі завдання:

  • переглянути навчально-методичні посібники, які протягом останніх п’яти років отримали грифи МОН України
  • оновити Положення про надання грифів МОН України
  • переглянути склад комісій, які працюють при Науково-методичній раді з питань освіти
  • підвищити персональну відповідальність експертів і рецензентів, які надають позитивні висновки до навчальних програм, факультативних курсів та навчально-методичної літератури.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічні читання: нетрадиційні форми проведення

Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
11537

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275527

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22097

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264542

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді