Визначено поріг «склав/не склав» для трьох тестів ЗНО

Поріг «склав/не склав» для тесту зовнішнього незалежного оцінювання в 2016 році дорівнює 11 тестовим балам із фізики, 28 — з географії і 19 — з хімії. Таке рішення експертної комісії Українського центру оцінювання якості освіти прийнято сьогодні під час засідання, що відбулося в Міністерстві освіти і науки України.

Учасники ЗНО, результат яких дорівнює або є вищим за визначений поріг, матимуть змогу використати отримані результати під час участі в цьогорічній вступній кампанії до вищих навчальних закладів.

Не пізніше 25 червня мають бути оголошені результати, отримані учасниками ЗНО з цих трьох навчальних предметів, та затверджені таблиці відповідності тестових балів рейтинговій оцінці за шкалою 100-200 балів.

Максимальна кількість балів, яку міг набрати учасник ЗНО, правильно виконавши всі завдання сертифікаційної роботи, дорівнювала 56 тестовим балам з фізики, 92 — з географії та 80 — з хімії.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Відпустки – 2024: особливості надання

З 2022 року було введено норми щодо організації трудових відносин в умовах воєнного стану. Це стосувалося і відпусток. 2024 рік вніс свої корективи. Що залишилося сталим, а що зазнало змін – розбираємося у статті
136867

Безпека літнього дня в дошкільному закладі

Педагог-початківець загострено акцентуватиме на безпеці дітей під час прогулянок улітку, досвідчений — навпаки, може втратити пильність. Запропонуйте їм «золоту» середину
9825

Розвиток емоційно-вольової сфери дошкільника

Воля не виникає сама собою, її потрібно змалку формувати. Які особливості вольової сфери у дітей дошкільного віку? Як дорослі можуть сприяти формуванню в дитини емоційно-вольової сфери й таких пов’язаних із нею якостей, як самостійність, самоконтроль, стриманість?
31409

Корпоративний імідж сучасного дитячого садка

Мотивовані й творчі педагоги є ядром діяльності закладу дошкільної освіти, а їхня професійна діяльність — одним із компонентів його іміджу. Як сформувати позитивний корпоративний імідж дошкільного закладу і водночас сприяти фаховому зростанню та професійній соціалізації педагогів?
20673

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді