У травневому випуску журналу «Медична сестра дошкільного закладу» розглянуто найпоширеніші професійні захворювання, які підстерігають працівників дошкільних навчальних закладів, зокрема, що ці захворювання спричиняє та як їм запобігти.
Здорова людина — активна, має більше завзяття й енергії для виконання поставлених перед нею завдань, працює продуктивніше, що, безперечно, поліпшить результати її праці.
Вашій увазі пропонуємо публікації рубрик «Здійснюємо профілактику» і «Створюємо здоров’язбережувальне середовище».
Також у травневому випуску — відповіді на деякі запитання, поставлені учасниками під час вебінару «Примірне двотижневе меню: нюанси складання». Решту відповідей публікуватимемо у наступних випусках. Тим з вас, хто з певних причин не зміг узяти участь у вебінарі, нагадуємо, що можна переглянути його запис. Для цього потрібен спеціальний код доступу, розміщений у березневому числі журналу «Медична сестра дошкільного закладу». Для перегляду запису перейдіть на сторінку вебінару та у відповідних полях введіть свої прізвище, ім’я та по батькові, електронну адресу, номер телефону та код доступу до вебінару. Натисніть кнопку «Переглянути». Приємного перегляду!
З'ясуємо чинні положення щодо оплати праці педагогічних працівників закладів дошкільної освіти
Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів