Всеукраїнська студентська олімпіада зі спеціальності «Дошкільна освіта»: перемогли найкращі!

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

20-22 квітня в Педагогічному інституті Київського університету імені Бориса Грінченка відбувся ІІ етап Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Дошкільна освіта».

У конкурсних випробуваннях взяли участь 61 учасник з 32 вишів України, які готують фахівців з дошкільної освіти. Олімпіада проходила в два тури. Перший, теоретичний, для студентів бакалаврату передбачав тестування та виконання аналітико-конструктивного завдання, а для магістрантів — виконання творчого завдання зі складання педагогічних максим на основі літературних текстів. На другому, практичному, турі студенти бакалаврату розробляли конспекти інтегрованих занять і показували його фрагменти, а студенти магістратури представляли свої наукові роботи.

Окрім конкурсних випробувань, програма Олімпіади включала кілька цікавих майстер-класів та інших активних форм взаємодії: конкурс педагогічного плакату, Вечір знайомства, художню майстерню «Місто майстрів», авторський майстер-клас від відомого ігромайстра України Миколи Шутя.

Переможцями Олімпіади за результатами двох турів стали:

  • студенти ОКР «Магістр» — Ященко Ганна (Київський університет імені Бориса Грінченка), Денисенко Ганна (Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія), Дужич Наталія (Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки);
  • студенти ОКР «Бакалавр» — Богославська Яна (Криворізький національний університет), Давиденко Ольга (Бердянський державний педагогічний університет), Стельмах Марина (Рівненський державний гуманітарний університет) та Слободянюк Наталія (Вінницький державний педагогічний університет імені М. Коцюбинського).

Переможців та номінантів Олімпіади було відзначено почесними дипломами й подарунками, зокрема, від інформаційного партнера Олімпіади — Цифрового видавництва Експертус (редакції журналів «Вихователь-методист дошкільного закладу», «Методична скарбничка вихователя»), та педагогів-«дошкільників» Краматорська і Луцька.

Та головною перемогою Олімпіади стала створена під час її проведення дружня атмосфера співтворчості. Учасники набули безцінного досвіду, згуртувалися, здобули нових друзів. Незабутніми враженнями, які вони повезуть у свої виші, студенти ділилися під час закриття Олімпіади. 

Всеукраїнська студентська олімпіада зі спеціальності «Дошкільна освіта»: перемогли найкращі!Всеукраїнська студентська олімпіада зі спеціальності «Дошкільна освіта»: перемогли найкращі!Всеукраїнська студентська олімпіада зі спеціальності «Дошкільна освіта»: перемогли найкращі!Всеукраїнська студентська олімпіада зі спеціальності «Дошкільна освіта»: перемогли найкращі!Всеукраїнська студентська олімпіада зі спеціальності «Дошкільна освіта»: перемогли найкращі!Всеукраїнська студентська олімпіада зі спеціальності «Дошкільна освіта»: перемогли найкращі!

Всеукраїнська студентська олімпіада зі спеціальності «Дошкільна освіта»: перемогли найкращі!Всеукраїнська студентська олімпіада зі спеціальності «Дошкільна освіта»: перемогли найкращі!Всеукраїнська студентська олімпіада зі спеціальності «Дошкільна освіта»: перемогли найкращі!

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Від рутини до творчості: як використовувати штучний інтелект в методичній роботі

Скористайтеся можливостями штучного інтелекту, щоб урізноманітнити методичну роботу з педагогами. Підкажемо, які нейромережі стануть у пригоді під час професійної діяльності
2733

Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
1688

Базовий компонент дошкільної освіти як держстандарт

Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) затверджено 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку, а також умови, за яких ці результати можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти
107355

Неповторний сценарій: як зберегти унікальність кожної дитячої події

Музкерівник як режисер: секрети створення атмосферних свят. Які компоненти сценарію є традиційними, як правильно обрати репертуар для дошкільнят та персонажів свята, а також організувати підготовку до свята без стресу
4102

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді