Всеукраїнська студентська олімпіада зі спеціальності «Дошкільна освіта»: перемогли найкращі!

20-22 квітня в Педагогічному інституті Київського університету імені Бориса Грінченка відбувся ІІ етап Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Дошкільна освіта».

У конкурсних випробуваннях взяли участь 61 учасник з 32 вишів України, які готують фахівців з дошкільної освіти. Олімпіада проходила в два тури. Перший, теоретичний, для студентів бакалаврату передбачав тестування та виконання аналітико-конструктивного завдання, а для магістрантів — виконання творчого завдання зі складання педагогічних максим на основі літературних текстів. На другому, практичному, турі студенти бакалаврату розробляли конспекти інтегрованих занять і показували його фрагменти, а студенти магістратури представляли свої наукові роботи.

Окрім конкурсних випробувань, програма Олімпіади включала кілька цікавих майстер-класів та інших активних форм взаємодії: конкурс педагогічного плакату, Вечір знайомства, художню майстерню «Місто майстрів», авторський майстер-клас від відомого ігромайстра України Миколи Шутя.

Переможцями Олімпіади за результатами двох турів стали:

  • студенти ОКР «Магістр» — Ященко Ганна (Київський університет імені Бориса Грінченка), Денисенко Ганна (Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія), Дужич Наталія (Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки);
  • студенти ОКР «Бакалавр» — Богославська Яна (Криворізький національний університет), Давиденко Ольга (Бердянський державний педагогічний університет), Стельмах Марина (Рівненський державний гуманітарний університет) та Слободянюк Наталія (Вінницький державний педагогічний університет імені М. Коцюбинського).

Переможців та номінантів Олімпіади було відзначено почесними дипломами й подарунками, зокрема, від інформаційного партнера Олімпіади — Цифрового видавництва Експертус (редакції журналів «Вихователь-методист дошкільного закладу», «Методична скарбничка вихователя»), та педагогів-«дошкільників» Краматорська і Луцька.

Та головною перемогою Олімпіади стала створена під час її проведення дружня атмосфера співтворчості. Учасники набули безцінного досвіду, згуртувалися, здобули нових друзів. Незабутніми враженнями, які вони повезуть у свої виші, студенти ділилися під час закриття Олімпіади. 

Всеукраїнська студентська олімпіада зі спеціальності «Дошкільна освіта»: перемогли найкращі!Всеукраїнська студентська олімпіада зі спеціальності «Дошкільна освіта»: перемогли найкращі!Всеукраїнська студентська олімпіада зі спеціальності «Дошкільна освіта»: перемогли найкращі!Всеукраїнська студентська олімпіада зі спеціальності «Дошкільна освіта»: перемогли найкращі!Всеукраїнська студентська олімпіада зі спеціальності «Дошкільна освіта»: перемогли найкращі!Всеукраїнська студентська олімпіада зі спеціальності «Дошкільна освіта»: перемогли найкращі!

Всеукраїнська студентська олімпіада зі спеціальності «Дошкільна освіта»: перемогли найкращі!Всеукраїнська студентська олімпіада зі спеціальності «Дошкільна освіта»: перемогли найкращі!Всеукраїнська студентська олімпіада зі спеціальності «Дошкільна освіта»: перемогли найкращі!

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Відпустки – 2024: особливості надання

З 2022 року було введено норми щодо організації трудових відносин в умовах воєнного стану. Це стосувалося і відпусток. 2024 рік вніс свої корективи. Що залишилося сталим, а що зазнало змін – розбираємося у статті
136876

Безпека літнього дня в дошкільному закладі

Педагог-початківець загострено акцентуватиме на безпеці дітей під час прогулянок улітку, досвідчений — навпаки, може втратити пильність. Запропонуйте їм «золоту» середину
9833

Розвиток емоційно-вольової сфери дошкільника

Воля не виникає сама собою, її потрібно змалку формувати. Які особливості вольової сфери у дітей дошкільного віку? Як дорослі можуть сприяти формуванню в дитини емоційно-вольової сфери й таких пов’язаних із нею якостей, як самостійність, самоконтроль, стриманість?
31410

Корпоративний імідж сучасного дитячого садка

Мотивовані й творчі педагоги є ядром діяльності закладу дошкільної освіти, а їхня професійна діяльність — одним із компонентів його іміджу. Як сформувати позитивний корпоративний імідж дошкільного закладу і водночас сприяти фаховому зростанню та професійній соціалізації педагогів?
20674

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді