Вчені придумали робота для відстеження неуважних студентів та школярів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Комп’ютерно-навчальна система використовує віртуальних учителів і завдяки інтерактивним завданням допомагає студентам не втрачати зацікавленості. Робот викладає і потім тестує студентів на те, що вони в принципі запам’ятали з проведеної лекції.

Нова автоматична система під час уроків і лекцій відстежує неуважних та незацікавлених школярів і студентів, а потім за допомогою різних трюків підвищує їхню увагу.

Група науковців створила робота-вчителя, який стежить за увагою студентської аудиторії та імітує техніку професійних учителів, щоб підтримати цю увагу на необхідному рівні.

Роботу вдається особливо добре виконувати його обов’язки, коли лекції чи уроки відбуваються в режимі on-line. Комп’ютерно-навчальна система використовує віртуальних учителів і завдяки інтерактивним завданням допомагає студентам не втрачати зацікавленості.

Система копіює реальних професіоналів-лекторів, які для утримання уваги аудиторії застосовують допоміжні трюки, а саме: змінюють голос, використовують жести тощо.

Новостворений робот має назву Wakamaru humanоid robot. Він викладає і потім також тестує студентів на те, що вони в принципі запам’ятали з проведеної лекції.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282503

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
68

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110447

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді