Багато прочитаних книжок у дитинстві ― запорука високих розумових здібностей

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Саме від кількості прочитаних у дитинстві книжок залежить логічне мислення і вміння зосереджуватися в старшому віці. Ніщо не розвиває дитячий мозок так, як книга: літературний твір ― кращий каталізатор для розумових процесів.

Чим більше книжок людина почує чи прочитає сама в ранньому дитинстві, тим розумніша вона буде, коли виросте.

Про це заявила дослідниця Сюзан Грінфілд, яка вже 20 років вивчає фізіологію мозку і вважається одним з найавторитетніших фахівців у цій галузі.

За її словами, ніщо не розвиває дитячий мозок так, як книга: літературний твір ― кращий каталізатор для розумових процесів. При читанні або прослуховуванні книги задіюється максимальне число областей мозку, запевнила вона.

Саме від кількості прочитаних у дитинстві книжок залежить логічне мислення і вміння зосереджуватися у старшому віці.

«У будь літературної історії є початок, середина і кінець, ― пояснює Грінфілд. ― Тобто, структура, яка змушує наш мозок вибудовувати послідовності, замислюватися про зв'язки між подіями і аналізувати ефект від тих чи інших дій».

Переваги читання перед іншими видами діяльності, стимулюючими мозок, їй очевидні.

«Якщо в комп'ютерній грі дитині треба врятувати принцесу, її абсолютно не хвилює, яка вона і чому опинилася в ув'язненні. Їй просто треба виграти. Гра розвиває мозок, але тільки в один бік», ― пояснила експерт.

У книжкової принцеси є минуле, сьогодення і майбутнє. Вона постає перед дитиною живим персонажем, для осмислення якого потрібно задіяти безліч мозкових центрів.

«Дітям простіше розвивати свій мозок, ніж дорослим людям, ― сказала Грінфілд. ― Саме тому батькам дуже важливо читати своїм малюкам якомога більше книжок».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Фізкультура в 1 класі Нової української школи

Як організувати урок фізичної культури в 1-му класі за Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти, розробленою під керівництвом О. Савченко
103058

Порядок створення груп подовженого дня в початковій школі

Групи продовженого дня допомагають дітям успішно навчатися та розвиватися, а також полегшують життя їхнім батькам. Оглянемо алгоритм утворення та функціонування ГПД у закладах загальної середньої освіти. Також уточнимо особливості діяльності інклюзивних ГПД
169816

Безперервний професійний розвиток медичних сестер закладів дошкільної освіти

Цей матеріал допоможе медичним сестрам дошкільних закладів правильно спланувати та організувати свій професійний розвиток, підготуватися до атестації та виконати всі вимоги Наказу № 650
79

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді