Багато прочитаних книжок у дитинстві ― запорука високих розумових здібностей

Саме від кількості прочитаних у дитинстві книжок залежить логічне мислення і вміння зосереджуватися в старшому віці. Ніщо не розвиває дитячий мозок так, як книга: літературний твір ― кращий каталізатор для розумових процесів.

Чим більше книжок людина почує чи прочитає сама в ранньому дитинстві, тим розумніша вона буде, коли виросте.

Про це заявила дослідниця Сюзан Грінфілд, яка вже 20 років вивчає фізіологію мозку і вважається одним з найавторитетніших фахівців у цій галузі.

За її словами, ніщо не розвиває дитячий мозок так, як книга: літературний твір ― кращий каталізатор для розумових процесів. При читанні або прослуховуванні книги задіюється максимальне число областей мозку, запевнила вона.

Саме від кількості прочитаних у дитинстві книжок залежить логічне мислення і вміння зосереджуватися у старшому віці.

«У будь літературної історії є початок, середина і кінець, ― пояснює Грінфілд. ― Тобто, структура, яка змушує наш мозок вибудовувати послідовності, замислюватися про зв'язки між подіями і аналізувати ефект від тих чи інших дій».

Переваги читання перед іншими видами діяльності, стимулюючими мозок, їй очевидні.

«Якщо в комп'ютерній грі дитині треба врятувати принцесу, її абсолютно не хвилює, яка вона і чому опинилася в ув'язненні. Їй просто треба виграти. Гра розвиває мозок, але тільки в один бік», ― пояснила експерт.

У книжкової принцеси є минуле, сьогодення і майбутнє. Вона постає перед дитиною живим персонажем, для осмислення якого потрібно задіяти безліч мозкових центрів.

«Дітям простіше розвивати свій мозок, ніж дорослим людям, ― сказала Грінфілд. ― Саме тому батькам дуже важливо читати своїм малюкам якомога більше книжок».

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Безпека літнього дня в дошкільному закладі

Педагог-початківець загострено акцентуватиме на безпеці дітей під час прогулянок улітку, досвідчений — навпаки, може втратити пильність. Запропонуйте їм «золоту» середину
9718

Розвиток емоційно-вольової сфери дошкільника

Воля не виникає сама собою, її потрібно змалку формувати. Які особливості вольової сфери у дітей дошкільного віку? Як дорослі можуть сприяти формуванню в дитини емоційно-вольової сфери й таких пов’язаних із нею якостей, як самостійність, самоконтроль, стриманість?
31362

Корпоративний імідж сучасного дитячого садка

Мотивовані й творчі педагоги є ядром діяльності закладу дошкільної освіти, а їхня професійна діяльність — одним із компонентів його іміджу. Як сформувати позитивний корпоративний імідж дошкільного закладу і водночас сприяти фаховому зростанню та професійній соціалізації педагогів?
20656

Загартування дітей в дитячому садку

Загартування дітей дошкільного віку вимагає обережного підходу й відповідального ставлення. Під час гартувальних процедур дотримуйтеся загальних принципів
10869

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді