Багато прочитаних книжок у дитинстві ― запорука високих розумових здібностей

Саме від кількості прочитаних у дитинстві книжок залежить логічне мислення і вміння зосереджуватися в старшому віці. Ніщо не розвиває дитячий мозок так, як книга: літературний твір ― кращий каталізатор для розумових процесів.

Чим більше книжок людина почує чи прочитає сама в ранньому дитинстві, тим розумніша вона буде, коли виросте.

Про це заявила дослідниця Сюзан Грінфілд, яка вже 20 років вивчає фізіологію мозку і вважається одним з найавторитетніших фахівців у цій галузі.

За її словами, ніщо не розвиває дитячий мозок так, як книга: літературний твір ― кращий каталізатор для розумових процесів. При читанні або прослуховуванні книги задіюється максимальне число областей мозку, запевнила вона.

Саме від кількості прочитаних у дитинстві книжок залежить логічне мислення і вміння зосереджуватися у старшому віці.

«У будь літературної історії є початок, середина і кінець, ― пояснює Грінфілд. ― Тобто, структура, яка змушує наш мозок вибудовувати послідовності, замислюватися про зв'язки між подіями і аналізувати ефект від тих чи інших дій».

Переваги читання перед іншими видами діяльності, стимулюючими мозок, їй очевидні.

«Якщо в комп'ютерній грі дитині треба врятувати принцесу, її абсолютно не хвилює, яка вона і чому опинилася в ув'язненні. Їй просто треба виграти. Гра розвиває мозок, але тільки в один бік», ― пояснила експерт.

У книжкової принцеси є минуле, сьогодення і майбутнє. Вона постає перед дитиною живим персонажем, для осмислення якого потрібно задіяти безліч мозкових центрів.

«Дітям простіше розвивати свій мозок, ніж дорослим людям, ― сказала Грінфілд. ― Саме тому батькам дуже важливо читати своїм малюкам якомога більше книжок».

Вебінар ВМДЗ

Статті за темою

Усі статті за темою

Портфоліо вихователя дитячого садка

Портфоліо — це форма презентації педагогом свого педагогічного досвіду. Як створити й оформити портфоліо вихователя закладу дошкільної освіти? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу?
45498

БКДО: Державний стандарт дошкільної освіти

Державний стандарт дошкільної освіти — це Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція), затверджений 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку (6 (7) років), а також умови, за яких вони можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти.
91022

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді