Багато прочитаних книжок у дитинстві ― запорука високих розумових здібностей

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Саме від кількості прочитаних у дитинстві книжок залежить логічне мислення і вміння зосереджуватися в старшому віці. Ніщо не розвиває дитячий мозок так, як книга: літературний твір ― кращий каталізатор для розумових процесів.

Чим більше книжок людина почує чи прочитає сама в ранньому дитинстві, тим розумніша вона буде, коли виросте.

Про це заявила дослідниця Сюзан Грінфілд, яка вже 20 років вивчає фізіологію мозку і вважається одним з найавторитетніших фахівців у цій галузі.

За її словами, ніщо не розвиває дитячий мозок так, як книга: літературний твір ― кращий каталізатор для розумових процесів. При читанні або прослуховуванні книги задіюється максимальне число областей мозку, запевнила вона.

Саме від кількості прочитаних у дитинстві книжок залежить логічне мислення і вміння зосереджуватися у старшому віці.

«У будь літературної історії є початок, середина і кінець, ― пояснює Грінфілд. ― Тобто, структура, яка змушує наш мозок вибудовувати послідовності, замислюватися про зв'язки між подіями і аналізувати ефект від тих чи інших дій».

Переваги читання перед іншими видами діяльності, стимулюючими мозок, їй очевидні.

«Якщо в комп'ютерній грі дитині треба врятувати принцесу, її абсолютно не хвилює, яка вона і чому опинилася в ув'язненні. Їй просто треба виграти. Гра розвиває мозок, але тільки в один бік», ― пояснила експерт.

У книжкової принцеси є минуле, сьогодення і майбутнє. Вона постає перед дитиною живим персонажем, для осмислення якого потрібно задіяти безліч мозкових центрів.

«Дітям простіше розвивати свій мозок, ніж дорослим людям, ― сказала Грінфілд. ― Саме тому батькам дуже важливо читати своїм малюкам якомога більше книжок».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Психологічна підтримка учнів, батьків та педагогів під час війни

Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
7119

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3188

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді