Питання забезпечення прав дітей з особливими освітніми потребами на отримання якісної освіти потребує невідкладних заходів

Голова Національної Асамблеї інвалідів України Валерій Сушкевич звернув увагу на необхідність створення умов для безперешкодного доступу дітей до навчальних закладів усіх типів.

Все більшу зацікавленість у батьків, які виховують дитину з особливими потребами,  викликає саме питання щодо навчання їхніх дітей разом із здоровими однолітками. Як наслідок,  щорічно збільшується кількість дітей, інтегрованих у загальноосвітні навчальні заклади. На сьогодні їх більше 74 тисяч.

Про це повідомили у прес-службі МОНмолодьспорту.

На Всеукраїнській конференції, яка проводилася Національною Асамблеєю інвалідів України, обговорювалося питання щодо забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на освіту  відповідно до статті 24 Конвенції про права інвалідів.

З доповіддю про стан організації роботи з дітьми з особливими потребами, у тому числі дітьми з інвалідністю, виступила начальник відділу інклюзивної освіти та інтернатних закладів департаменту  загальної середньої та дошкільної освіти МОНмолодьспорту Віра Шинкаренко.

Вона звернула особливу увагу на розроблення Міністерством освіти і науки, молоді та спорту нормативно-правового забезпечення щодо впровадження інклюзивного навчання у навчальних закладах, внесення змін до законодавства про освіту в частині інклюзивного навчання та створення нового типу навчальних закладів – навчально-реабілітаційних центрів.     

Окрім того, під час обговорення Голова Національної Асамблеї інвалідів України Валерій Сушкевич звернув увагу на необхідність створення умов для безперешкодного доступу дітей до навчальних закладів усіх типів.

Враховуючи актуальність зазначеного питання, прийнято рішення, що управлінням освітою державних обладміністрацій слід визначити невідкладні заходи для його виконання.

Вебінар ВМДЗ

Статті за темою

Усі статті за темою

Портфоліо вихователя дитячого садка

Портфоліо — це форма презентації педагогом свого педагогічного досвіду. Як створити й оформити портфоліо вихователя закладу дошкільної освіти? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу?
45495

БКДО: Державний стандарт дошкільної освіти

Державний стандарт дошкільної освіти — це Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція), затверджений 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку (6 (7) років), а також умови, за яких вони можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти.
91017

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді