Питання забезпечення прав дітей з особливими освітніми потребами на отримання якісної освіти потребує невідкладних заходів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Голова Національної Асамблеї інвалідів України Валерій Сушкевич звернув увагу на необхідність створення умов для безперешкодного доступу дітей до навчальних закладів усіх типів.

Все більшу зацікавленість у батьків, які виховують дитину з особливими потребами,  викликає саме питання щодо навчання їхніх дітей разом із здоровими однолітками. Як наслідок,  щорічно збільшується кількість дітей, інтегрованих у загальноосвітні навчальні заклади. На сьогодні їх більше 74 тисяч.

Про це повідомили у прес-службі МОНмолодьспорту.

На Всеукраїнській конференції, яка проводилася Національною Асамблеєю інвалідів України, обговорювалося питання щодо забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на освіту  відповідно до статті 24 Конвенції про права інвалідів.

З доповіддю про стан організації роботи з дітьми з особливими потребами, у тому числі дітьми з інвалідністю, виступила начальник відділу інклюзивної освіти та інтернатних закладів департаменту  загальної середньої та дошкільної освіти МОНмолодьспорту Віра Шинкаренко.

Вона звернула особливу увагу на розроблення Міністерством освіти і науки, молоді та спорту нормативно-правового забезпечення щодо впровадження інклюзивного навчання у навчальних закладах, внесення змін до законодавства про освіту в частині інклюзивного навчання та створення нового типу навчальних закладів – навчально-реабілітаційних центрів.     

Окрім того, під час обговорення Голова Національної Асамблеї інвалідів України Валерій Сушкевич звернув увагу на необхідність створення умов для безперешкодного доступу дітей до навчальних закладів усіх типів.

Враховуючи актуальність зазначеного питання, прийнято рішення, що управлінням освітою державних обладміністрацій слід визначити невідкладні заходи для його виконання.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічні читання: нетрадиційні форми проведення

Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
11542

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275532

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22100

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264549

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді