Питання забезпечення прав дітей з особливими освітніми потребами на отримання якісної освіти потребує невідкладних заходів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Голова Національної Асамблеї інвалідів України Валерій Сушкевич звернув увагу на необхідність створення умов для безперешкодного доступу дітей до навчальних закладів усіх типів.

Все більшу зацікавленість у батьків, які виховують дитину з особливими потребами,  викликає саме питання щодо навчання їхніх дітей разом із здоровими однолітками. Як наслідок,  щорічно збільшується кількість дітей, інтегрованих у загальноосвітні навчальні заклади. На сьогодні їх більше 74 тисяч.

Про це повідомили у прес-службі МОНмолодьспорту.

На Всеукраїнській конференції, яка проводилася Національною Асамблеєю інвалідів України, обговорювалося питання щодо забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на освіту  відповідно до статті 24 Конвенції про права інвалідів.

З доповіддю про стан організації роботи з дітьми з особливими потребами, у тому числі дітьми з інвалідністю, виступила начальник відділу інклюзивної освіти та інтернатних закладів департаменту  загальної середньої та дошкільної освіти МОНмолодьспорту Віра Шинкаренко.

Вона звернула особливу увагу на розроблення Міністерством освіти і науки, молоді та спорту нормативно-правового забезпечення щодо впровадження інклюзивного навчання у навчальних закладах, внесення змін до законодавства про освіту в частині інклюзивного навчання та створення нового типу навчальних закладів – навчально-реабілітаційних центрів.     

Окрім того, під час обговорення Голова Національної Асамблеї інвалідів України Валерій Сушкевич звернув увагу на необхідність створення умов для безперешкодного доступу дітей до навчальних закладів усіх типів.

Враховуючи актуальність зазначеного питання, прийнято рішення, що управлінням освітою державних обладміністрацій слід визначити невідкладні заходи для його виконання.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
273866

Тиждень фінансової грамотності в дитячому садку

Цікаві активності економічної спрямованості допоможуть дитині осягнути основи фінансових відносин. Використайте ігри, цікаві завдання та інші активності, щоб залучити дітей до доступного практичного досвіду поводження з грошима та виконання соціально-економічних ролей
2160

Батьківські збори в 1 класі: як допомогти дитині адаптуватися

Роз’ясніть, як батьки можуть підтримати дитину в адаптаційний період. Ознайомте їх із фізіологічними й психологічними особливостями адаптації дитини до школи. Запропонуйте виконати практичні вправи. Налагодьте партнерські відносини з батьками
19583

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді