20 столичних шкіл співпрацюватимуть з навчальними закладами Відня

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Засвідчуючи свої наміри розвивати співпрацю, начальник Головного управління освіти та науки КМДА Оксана Добровольська передала меру Відня листи дружби з пропозиціями щодо співробітництва, які написали школярі 20 київських шкіл віденським навчальним закладам.

У рамках відзначення Днів Відня у Києві голова Київської міської державної адміністрації Олександр Попов та мер Відня Міхаель Хойпль зустрілися з учнівським та педагогічним колективами спеціалізованої школи № 115 ім. І.Огієнка.

Про це повідомила прес-служба КМДА.

Австрійська делегація завітала до саме до цієї столичної школи не випадково ― школа № 115 з 2004 року підтримує партнерські зв’язки з гімназією № 18 міста Відень.

Аби такий позитивний досвід співпраці поширився й на інші навчальні заклади, під час візиту до школи було укладено Угоду у галузі освіти між Головним управлінням освіти і науки КМДА та Віденською міською радою шкіл.

Ця угода передбачає важливі напрямки співпраці обох столиць: забезпечення інформаційного обміну в ході реалізації програм розвитку освіти; дво- та багатостороннє співробітництво у проектах, що мають на меті: розвиток європейської свідомості, сприяння вивченню іноземних мов, інтенсифікацію міжкультурної освіти, сприяння підприємництву в освітній сфері; розвиток партнерських зв‘язків між освітніми установами; організація обмінів групами педагогічних працівників та учнівської молоді; проведення конференцій та семінарів з актуальних проблем розвитку освіти.

Засвідчуючи свої наміри розвивати співпрацю, начальник Головного управління освіти та науки КМДА Оксана Добровольська передала меру Відня листи дружби з пропозиціями щодо співробітництва, які написали школярі 20 київських шкіл віденським навчальним закладам.

У відповідь мер Відня Міхаель Хойпль пообіцяв сприяти налагодженню дружніх стосунків між віденськими та київськими школами.

Під час візиту до школи №115 очільники столичних адміністрацій Києва та Відня оглянули лінгафонні і мультимедійні кабінети школи та долучились до уроку з німецької мови, тож Міхаель Хойпль зміг відповісти на запитання школярів рідною для нього мовою.

Нагадаємо, що співпраця столичної та віденської школи триває з 2004 року. Протягом цих років учні спеціалізованої школи № 115 ім. І.Огієнка відвідали м. Відень у 2002, 2004, 2009 і 2012 роках, а учні гімназії № 18  були в Києві у 2003, 2006, 2008 та 2009 роках.

 Завдяки такій співпраці столичні школярі мають нагоду відвідувати Відень та приймати у себе австрійських однолітків, брати участь у спільних освітніх форумах, виставках та конференціях, а педагоги ― обмінюватися досвідом із віденськими колегами.

Програми візитів були різноманітними та насиченими: екскурсії по визначним місцям столиць, проведення спільних навчальних країнознавчих та концертів-презентацій: «Наша рідна школа», «Україна ― європейська держава», «Українські традиції: пісні та танці», «Українці ― співуча нація».

Було створено декілька спільних проектів: «Календар на 2005 рік», «Дизайн футболок», «Кулінарне  мистецтво».

Як зазначають у Головному управлінні освіти та науки КМДА, тісна співпраця та дружба учнів і вчителів двох навчальних закладів Києва та Відня є доказом, що Україна впевнено інтегрується у Європейський простір, відкрита для спілкування та завжди рада новим друзям з різних країн світу.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як скласти протокол батьківських зборів у ЗДО

Як скласти протокол батьківських зборів легко та ефективно. Скористайтеся поданою структурою протоколу, яка прийнятна для загальних та групових батьківських зборів.
103039

Індивідуальна програма розвитку учня школи

Для учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються у вашому закладі освіти, потрібно розробити індивідуальну програму розвитку. Хто розробляє цей документ, на основі якої інформації та які частини він має містити - розбираємо в статті
103043

Безпечне освітнє середовище закладу освіти

Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті.
121316

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді