Дві третини українців просиджують життя перед комп'ютером і телевізором .
У той же час кожен другий українець хотів би розважатися інакше, проте скаржиться на відсутність можливостей та пропозицій культурного дозвілля.
Майже 30 мільйонів українців впевнені, що телевізор та комп'ютер можуть замінити звичне життя, наголосили соціологи.
Майже половина такими розвагами цілком задоволена ― і в святкові, і в будні вечори. Інші скаржаться на нестачу культурних розваг. І при цьому нічого не роблять.
Деякі скаржаться на відсутність грошей. Але й без них можна відпочити, запевняють інші. Наприклад, прогулятися або просто почитати.
Статті за темою
Усі статті за темоюСтворюємо освітні презентації за допомогою штучного інтелекту
Пропонуємо огляд найпоширеніших безплатних платформ, які використовують штучний інтелект і дають педагогам змогу без зайвих зусиль створювати сучасні, цікаві, візуально привабливі презентації
2978
Портфоліо вихователя: що це, навіщо і як його оформити
Портфоліо вихователя — це спосіб продемонструвати свій підхід до професії, показати себе як фахівця, який постійно розвивається. Як створити й оформити портфоліо вихователя дошкільного закладу? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу? Про це — у статті.
51526
Комплексне оцінювання розвитку дитини в інклюзивно-ресурсному центрі
Комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини є одним із механізмів забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на належну освіту. Розглянемо порядок його проведення та документальний супровід
56619
Технології приготування страв у дошкільних закладах: картотека
Скористайтеся інтерактивним сервісом, щоб отримати технологічні карти страв для харчування дітей у ЗДО. Рекомендації та кілька технологічних карток скачайте зі статті просто зараз.
63541
Інтерактивні методи навчання для усіх: від дошкільників до педагогів
Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
219635