Відповідно до розпорядження виконавчого органу Київради (КМДА) від 28.03.2013 № 399 «Про продовження весняних канікул у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів та форм власності міста Києва в 2012–2013 навчальному році» весняні канікули в столичних школах подовжено на три дні — до 4 квітня 2013 року.
Для стабілізації епідемічної ситуації та запобігання зростанню рівня захворюваності на грип та ГРВІ столична влада прийняла рішення продовжити весняні канікули на три дні — до 4 квітня 2013 року.
Це рішення регламентовано розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.03.2013 № 399 «Про продовження весняних канікул у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів та форм власності міста Києва в 2012–2013 навчальному році».
Так, за словами директора Департаменту охорони здоров’я Віталія Мохорєва, призупинення занять у школах в епідемічно-небезпечний період знизить рівень захворюваності на грип та ГРВІ у 2–2,5 рази.
Водночас у Департаменті освіти і науки, молоді та спорту повідомили, що таке короткотривале призупинення занять не вплине на подальший перебіг навчально-виховного процесу.
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Як буде проходити НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
Цікаві активності економічної спрямованості допоможуть дитині осягнути основи фінансових відносин. Використайте ігри, цікаві завдання та інші активності, щоб залучити дітей до доступного практичного досвіду поводження з грошима та виконання соціально-економічних ролей
Роз’ясніть, як батьки можуть підтримати дитину в адаптаційний період. Ознайомте їх із фізіологічними й психологічними особливостями адаптації дитини до школи. Запропонуйте виконати практичні вправи. Налагодьте партнерські відносини з батьками