Відповідно до розпорядження виконавчого органу Київради (КМДА) від 28.03.2013 № 399 «Про продовження весняних канікул у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів та форм власності міста Києва в 2012–2013 навчальному році» весняні канікули в столичних школах подовжено на три дні — до 4 квітня 2013 року.
Для стабілізації епідемічної ситуації та запобігання зростанню рівня захворюваності на грип та ГРВІ столична влада прийняла рішення продовжити весняні канікули на три дні — до 4 квітня 2013 року.
Це рішення регламентовано розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.03.2013 № 399 «Про продовження весняних канікул у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів та форм власності міста Києва в 2012–2013 навчальному році».
Так, за словами директора Департаменту охорони здоров’я Віталія Мохорєва, призупинення занять у школах в епідемічно-небезпечний період знизить рівень захворюваності на грип та ГРВІ у 2–2,5 рази.
Водночас у Департаменті освіти і науки, молоді та спорту повідомили, що таке короткотривале призупинення занять не вплине на подальший перебіг навчально-виховного процесу.
Чи замінить ШІ вчителя? Ні. Але він осучаснить уроки НУШ, компенсує відсутність очного контролю та зекономить час на підготовку. Використовуйте ШІ для кращої педагогічної взаємодії - про це далі у статті
Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
Скористайтеся можливостями штучного інтелекту, щоб урізноманітнити методичну роботу з педагогами. Підкажемо, які нейромережі стануть у пригоді під час професійної діяльності
Новий Державний стандарт дошкільної освіти набере чинності 1 вересня 2027 року. З’ясуємо, які ключові компетентності, освітні напрями та результати навчання за кожним напрямом він визначає
Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення