Вчені зі Стенфорду (США) провели дослідження, у рамках якого було з’ясовано особливості функціонування мозку дитини.
Виявилося, що математичні здібності школярів залежать від розміру гіпокапму та його зв’язку з іншими областями головного мозку, повідомляє Likar.info.
Дослідники з групи Вино Менона спробували зіставити дані фМРТ-сканування мозку 8- та 9-річних дітей з їх результатами у математичних тестах і тесті IQ.
Протягом восьми тижнів діти інтенсивно займалися математикою. На заняттях їх вчили швидко рахувати та вирішувати різноманітні арифметичні завдання. Після повного курсу діти знову проходили тести та фМРТ-сканування.
У результаті дослідження виявилося, що діти, у яких гіпокамп був більше, успішніше та швидше за інших впорались із поставленими завданнями.
Отримані відомості про нейрофізіологічні особливості дітей є дуже корисними для вчителів та педагогів у впровадженні диференційованого підходу в навчанні.
Натомість у дорослих гіпокамп практично не пов'язаний із математичними здібностями.
Нагадаємо, що гіпокамп — це частина головного мозку, яка відіграє провідну роль у консолідації пам’яті та бере участь у механізмах формування емоцій.