Стенфордські вчені з’ясували, що розмір гіпокампу та його зв'язок з іншими областями головного мозку впливає на математичні здібності. Дослідження, які тривали вісім тижнів, виявили нейрофізіологічні особливості дітей.
Вчені зі Стенфорду (США) провели дослідження, у рамках якого було з’ясовано особливості функціонування мозку дитини.
Виявилося, що математичні здібності школярів залежать від розміру гіпокапму та його зв’язку з іншими областями головного мозку, повідомляє Likar.info.
Дослідники з групи Вино Менона спробували зіставити дані фМРТ-сканування мозку 8- та 9-річних дітей з їх результатами у математичних тестах і тесті IQ.
Протягом восьми тижнів діти інтенсивно займалися математикою. На заняттях їх вчили швидко рахувати та вирішувати різноманітні арифметичні завдання. Після повного курсу діти знову проходили тести та фМРТ-сканування.
У результаті дослідження виявилося, що діти, у яких гіпокамп був більше, успішніше та швидше за інших впорались із поставленими завданнями.
Отримані відомості про нейрофізіологічні особливості дітей є дуже корисними для вчителів та педагогів у впровадженні диференційованого підходу в навчанні.
Натомість у дорослих гіпокамп практично не пов'язаний із математичними здібностями.
Нагадаємо, що гіпокамп — це частина головного мозку, яка відіграє провідну роль у консолідації пам’яті та бере участь у механізмах формування емоцій.
Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
Педагогічне кредо – це ваш професійний дороговказ. Воно формує підхід до роботи, впливає на взаємодію з дітьми та батьками. Але як серед сотень цитат і філософських думок знайти те, що справді відображає вашу місію?
Колего, обирайте необхідний курс та навчайтеся у Вищій школі освітнього менеджменту.
Приклади коректурних таблиць із описом роботи з ними. Використовуйте в роботі з дошкільниками, щоб розвивати в них увагу, мовлення, пам'ять, мислення, здатність встановлювати зв'язки між предметами та явищами довкілля
Протокол засідання команди психолого-педагогічного супроводу — це юридична основа для ухвалення всіх рішень щодо інклюзивного навчання учня. Дізнайтеся, як перетворити адміністративний обов'язок на дієвий інструмент ефективної роботи в інклюзії. Усі деталі та зразки протоколів — у статті.