Стенфордські вчені з’ясували, що розмір гіпокампу та його зв'язок з іншими областями головного мозку впливає на математичні здібності. Дослідження, які тривали вісім тижнів, виявили нейрофізіологічні особливості дітей.
Вчені зі Стенфорду (США) провели дослідження, у рамках якого було з’ясовано особливості функціонування мозку дитини.
Виявилося, що математичні здібності школярів залежать від розміру гіпокапму та його зв’язку з іншими областями головного мозку, повідомляє Likar.info.
Дослідники з групи Вино Менона спробували зіставити дані фМРТ-сканування мозку 8- та 9-річних дітей з їх результатами у математичних тестах і тесті IQ.
Протягом восьми тижнів діти інтенсивно займалися математикою. На заняттях їх вчили швидко рахувати та вирішувати різноманітні арифметичні завдання. Після повного курсу діти знову проходили тести та фМРТ-сканування.
У результаті дослідження виявилося, що діти, у яких гіпокамп був більше, успішніше та швидше за інших впорались із поставленими завданнями.
Отримані відомості про нейрофізіологічні особливості дітей є дуже корисними для вчителів та педагогів у впровадженні диференційованого підходу в навчанні.
Натомість у дорослих гіпокамп практично не пов'язаний із математичними здібностями.
Нагадаємо, що гіпокамп — це частина головного мозку, яка відіграє провідну роль у консолідації пам’яті та бере участь у механізмах формування емоцій.
Приклади коректурних таблиць із описом роботи з ними. Використовуйте в роботі з дошкільниками, щоб розвивати в них увагу, мовлення, пам'ять, мислення, здатність встановлювати зв'язки між предметами та явищами довкілля
Коректурна таблиця «Годинник — символ часу»: як використати в роботі з дошкільниками
У разі виникнення пожежі дії працівників навчального закладу, залучених до її гасіння, мають бути спрямовані на убезпечення людей, перш за все дітей, їх евакуацію та порятунок
Тиждень безпеки дитини є важливим для систематизації знань дітей про безпечну поведінку й довкілля. Діти мають дізнаватися про правила безпечної поведінки і від педагогів, і від батьків. Як організувати комплексну роботу із взаємодією всіх учасників освітнього процесу — дізнаємося із статті
Які заходи до Великодня об’єднають учнів, педагогів та батьків? Обирайте — проєкт «Великодній тиждень», великодній ярмарок, виставки та майстер-класи, квести чи вікторини. Наповніть цей час радістю, добрими справами і вдячністю до тих, хто дає нам змогу святкувати