У МОН визначили, як виховуватимуть учнів

Міністерство освіти і науки України оприлюднило методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у новому навчальному році. Їх розроблено для практичного використання педагогами у своїй діяльності.

Міністерство освіти і науки України надало методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2013/2014 навчальному році. Відповідний лист отримали регіональні управління освіти та інститути післядипломної педагогічної освіти.

У рекомендаціях зазначено, що ключовим нормативним документом у сфері освітньої політики щодо виховання є наказ МОН від 31.10.2011 № 1243, яким затверджено «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України».

У МОН підкреслюють, що орієнтири виховання розроблені для практичного використання заступниками директора з виховної роботи, педагогами-організаторами, класними керівниками, вихователями у своїй практичний діяльності.

Для встановлення безпечного середовища у навчальному закладі Міністерство рекомендує впроваджувати програми примирення серед однолітків. Вони покликані допомогти учням засвоїти навички вирішення конфліктів ненасильницьким шляхом за допомогою створення шкільних служб порозуміння.

Окремо у рекомендаціях приділено увагу вихованню сімейних цінностей у школярів.

«Міністерство рекомендує в навчальних закладах впроваджувати програми підготовки молоді до створення сім’ї як осередку взаємин, які ґрунтуються на засадах  культурних норм і цінностей, формування відповідального батьківства і надіслало для впровадження курс за вибором/факультатив «Сімейні цінності» (лист від 02.04.13 № 1/9-235)», — зазначено у документі.

Детальніше ознайомитися з рекомендаціями ви можете за посиланням.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Мозковий штурм — інструмент сучасної педагогічної ради

«Сучасна педагогічна рада» — поняття широке і нечітке. Тут можна розуміти інноваційну, інтерактивну, нестандартну форми проведення педради, а чи яку іншу, не менш цікаву. Ми ж зупинимося на методі брейнштормінгу, або мозкового штурму, який дедалі більше входить в освітню практику і є ознакою нетрадиційного підходу керівництва у виборі форм роботи з педагогами
12220

Екологічне виховання дошкільників

Як організувати екологічне виховання в дитячому садку, форми роботи з дошкільниками, поради вихователям та інструменти екологічного виховання
84422

Дії у разі виникнення пожежі в школі

У разі виникнення пожежі дії працівників навчального закладу, залучених до її гасіння, мають бути спрямовані на убезпечення людей, перш за все дітей, їх евакуацію та порятунок
62223

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді