Шкільні автобуси планують обладнати приладами GPS. За словами Президента України Віктора Януковича, це дозволить контролювати та відслідковувати рух шкільного транспорту.
Президент України Віктор Янукович заявив, що в рамках державної програми шкільні автобуси необхідно обладнати приладами GPS.
На цьому посадовець наголосив під час виїзного засідання Ради регіонів у Борисполі Київської області, повідомляє офіційне інтернет-представництво Президента України.
Він зазначив, що відповідальними за виконання програми «Шкільний автобус» є міністр освіти і науки України та органи місцевої влади.
«У міських, районних службах треба знайти можливість призначити такий відповідальний орган, який буде контролювати рух шкільних автобусів, щоб його можна було відслідковувати», — сказав Президент.
Також посадовець наголосив, що дітей потрібно перевозити в теплих автобусах, по розчищених дорогах, щоб не повторювалася ситуація минулого року.
Адаптація — це випробування не лише для малюка, а й для всієї родини. Як пройти його легко та без сліз? У нашій статті ми розповідаємо про три головні чинники, що впливають на успішну адаптацію: досвід дитини, підготовка батьків і професіоналізм педагогів. Дізнайтеся, як допомогти вашому малюку звикнути до нового середовища, уникнути типових помилок і зробити період адаптації спокійним та радісним.
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Як буде проходити НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
Цікаві активності економічної спрямованості допоможуть дитині осягнути основи фінансових відносин. Використайте ігри, цікаві завдання та інші активності, щоб залучити дітей до доступного практичного досвіду поводження з грошима та виконання соціально-економічних ролей