Організація діловодства у навчальному закладі

Побачив світ жовтневий номер фахового журналу «Практика управління закладом освіти». Пропонуємо ознайомитися з його змістом.

Нещодавно затверджено Типову інструкцію з діловодства у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності. Тому тема цього номера журналу — «Організація діловодства у навчальному закладі».

Для читачів підготовлено роз’яснення щодо організації роботи з документами, інформацію, що стосується діяльності комісії навчального закладу з проведення експертизи цінності документів: нормативно-правові документи, основні терміни та поняття, приклад оформлення наказу про створення відповідної комісії.

Ви дізнаєтеся про законодавчі новації щодо обчислення страхового стажу та перерахунку пенсій; про роль асистента вчителя в організації навчально-виховного процесу у класі з інклюзивним навчанням; про робочий час вихователя школи-інтернату.

Також до вашої уваги — посадова інструкція з охорони праці для слюсаря-сантехніка, консультації та відповіді на запитання щодо зарахування на роботу молодого спеціаліста, оплати корекційно-розвиткових занять в інклюзивних класах, підготовки педагогічного працівника до роботи на посаді асистента вчителя тощо.

Усе це та багато іншої корисної та цікавої інформації — на сторінках жовтневого номера журналу «Практика управління закладом освіти».

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230316

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4303

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14823

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді