14 березня 2014 року об 11:00 напрям «Експертус Освіта» запрошує до участі у БЕЗОПЛАТНОМУ вебінарі* для фахівців дошкільної освіти на тему «Технологія побудови освітнього процесу за допомогою методичного конструктора».
Тема вебінару буде актуальною для:
- вихователів та вихователів-методистів дошкільних навчальних закладів
- фахівців органів управління освітою, методичних служб
Лектори:
Наталія ГАВРИШ, завідувач кафедри дошкільної та початкової освіти Луганського національного університету ім. Т. Шевченка, д-р пед. наук, професор
Наталія САВІНОВА, головний редактор журналів «Вихователь-методист дошкільного закладу», «Методична скарбничка вихователя»
У програмі вебінару:
- Оптимізація планування та організації освітнього процесу за допомогою методичного конструктора
- Картотека як ефективний інструмент організації освітнього процесу
- Ризики формального підходу до створення картотеки дидактичних засобів
- Журнал «Методична скарбничка вихователя» як засіб формування картотеки
Окрім цього, учасники вебінару мають чудову нагоду отримати відповіді на свої запитання під час вебінару.
Взяти участь у вебінарі дуже просто!
Для цього Вам необхідно бути зареєстрованим користувачем порталу освітян «Педрада».
Якщо Ви ще не зареєструвалися на порталі «Педрада», зробіть це заздалегідь, клацнувши на кнопку «Реєстрація» у верхньому правому куті сайту. Обов’язково заповніть усі поля, позначені зірочкою.
Для участі у вебінарі 14 березня завчасно зайдіть на портал «Педрада», використовуючи свій логін та пароль, та клацніть на банер «Переглянути вебінар» або використайте посилання опубліковане у останній новині на порталі.
Участь у вебінарі БЕЗОПЛАТНА для всіх зареєстрованих користувачів порталу освітян «Педрада».
Приємного перегляду!
* Вебінар (або онлайн-семінар) — різновид веб-конференції, що проводиться в режимі реального часу.
Переваги вебінару:
- можливість підключення з будь-якої точки країни;
- безоплатна нагода підвищити свій професійний рівень;
- економія часу та зусиль, комфорт;
- можливість отримати відповідь саме на Ваше запитання.