Установлено вимоги щодо провадження освітньої діяльності у сферах вищої, професійно-технічної, загальної середньої, дошкільної освіти
Кабінет Міністрів України прийняв постанову «Про затвердження Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності закладів освіти» від 30.12.2015 № 1187
Установлено вимоги щодо провадження освітньої діяльності у сферах вищої, професійно-технічної, загальної середньої, дошкільної освіти: кадрові, технологічні, організаційні. Визначено також переліки документів, що підтверджують відповідність закладу освіти вимогам щодо провадження освітньої діяльності в кожній освітній сфері.
Під час ліцензування освітньої діяльності визначається спроможність закладу освіти у відповідній сфері провадити освітню діяльність відповідно до встановлених вимог. Зокрема, у сфері загальної середньої освіти — за певним освітнім рівнем; у сфері дошкільної освіти — за певним видом дошкільної освіти.
У Додатках до Ліцензійних умов подано відповідні форми документів.
Чи замінить ШІ вчителя? Ні. Але він осучаснить уроки НУШ, компенсує відсутність очного контролю та зекономить час на підготовку. Використовуйте ШІ для кращої педагогічної взаємодії - про це далі у статті
Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
Скористайтеся можливостями штучного інтелекту, щоб урізноманітнити методичну роботу з педагогами. Підкажемо, які нейромережі стануть у пригоді під час професійної діяльності
Новий Державний стандарт дошкільної освіти набере чинності 1 вересня 2027 року. З’ясуємо, які ключові компетентності, освітні напрями та результати навчання за кожним напрямом він визначає
Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення