Рух — це життя

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Ознайомтеся з п’ятим числом фахового журналу «Методична скарбничка вихователя», який присвячено темі «Рух — це життя». У публікаціях висвітлено багатоаспектність поняття «рух», подано корисні матеріали та методичні рекомендації, що стануть у пригоді кожному фахівцю.

Побачило світ п’яте число журналу «Методична скарбничка вихователя», присвячене темі «Рух». Пропонуємо ознайомитися зі змістом.

У своїй багатогранності тема «Рух» охоплює всі сторони життя людини та категорії довкілля: рух як зміна, рух як розвиток, рух як переміщення у просторі й часі. Та й саме наше життя — це безперервний рух: перебіг подій у часі, зміна емоцій, почуттів, тобто рух усередині й навколо нас.

Під час проживання теми дошкільникам передусім важливо усвідомити багатоаспектність поняття «рух». У статті «Рух — це життя» охарактеризовано природознавчий, суспільствознавчий і особистісний напрями реалізації змістового наповнення теми та особливості організації життєдіяльності дошкільників за кожним із них. Також визначено основні аспекти підтеми дорослішання у межах теми «Рух».

Під час планування освітнього процесу за темою «Рух» вам неодмінно стануть у пригоді такі матеріали, як-от: ідея, лексичне поле, очікувані результати опрацювання теми, змістове наповнення теми у вигляді інтелектуальної карти, тематика інтегрованих занять на два тижні та перспективний план проживання теми.

Картотека
цього числа містить набір дослідів природничого спрямування, а також такі дидактичні матеріали:

  • плани конспекти занять;
  • мовленнєві та логіко-математичні вправи;
  • дидактичні ігри.

Із рухом та новими враженнями у нас асоціюються подорожі, тож і літературний проект, запропонований увазі читачів, названо «Подорожуємо разом із казкою». У його основу покладено казки, в яких можна простежити рух у різних його проявах — рух у просторі й часі, рух думки, різноманіття рухів у тваринному світі тощо. До нього подано планування інтегрованих занять для всіх дошкільних вікових груп та змістове наповнення освітньої роботи з дітьми середньої групи за казкою Віталія Біанкі «Як мурашка додому поспішала».

Рух — невід’ємна частина дитячої гри. А рухомі іграшки є одними з найулюбленіших іграшок дошкільників. Тож у публікації «Творимо рух разом!» пропонуємо вашій увазі добірку цікавих ідей для творчих робіт із дітьми на тему «Рух», втілених у майстер-класі на кольорових сторінках журналу.

Крім цього, на кольорових сторінках числа — казка «Жабка-мандрівниця» з ілюстраціями, аудит у формі асоціативної карти та завдань до картинок.

У контексті теми «Рух» звертаємося до ідеї дорослішання дошкільника. У статті «Тематичний цикл «Скоро в школу» подано методичні рекомендації щодо реалізації тематичного циклу та описано його змістове наповнення у вигляді інтелектуальної карти. Також визначено основні етапи Свята дорослішання, яке організовують на завершення тематичного циклу.

Ще одним аспектом обраної теми є рух у напрямі налагодження взаємодії з батьками дошкільників. Варіантом такої взаємодії є бесіда вихователя з батьками вихованців. Поради щодо підготовки до спілкування вихователя з батьками, а також організації самого спілкування подано в статті «Рухаємося у напрямі налагодження взаємодії з сім’єю: бесіди з батьками». Також тут визначено десять правил, яких має дотримуватися педагог під час спілкування з батьками вихованців.

А ще у травневому числі журналу «Методична скарбничка вихователя» — вірші із творчими завданнями, тест для самодіагностики батьків та багато іншої корисної інформації.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Адаптація п’ятикласників до навчання у школі

Матеріал статті ви зможете використати: при підготовці до виступу на батьківських зборах як класний керівник чи психолог; у консультаціях батьків з питань адаптації учнів 5 класу до навчання в базовій (основній) школі; для самоосвіти як вчитель.
116860

Психологічна підтримка учнів, батьків та педагогів під час війни

Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
7127

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді