Працюємо з дошкільниками — найкращий досвід колег

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Дивіться відео про роботу з навчально-методичним посібником «Вчимося розповідати. Складання розповідей за серіями сюжетних картин на основі літературних творів» одного з київських дошкільних закладів.

Півроку тому побачив світ унікальний навчально-методичний посібник «Вчимося розповідати. Складання розповідей за серіями сюжетних картин на основі літературних творів» від тематичного напряму «Експертус Освіта» Цифрового видавництва Експертус.

Уже сотні завідувачів, вихователів-методистів, вихователів і навіть батьків придбали це видання й успішно вчать зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку.

Ще б пак! Адже автори посібника — видатні науковці, лауреати Державної премії України — Алла Богуш, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член Академії педагогічних наук України, та Наталія Гавриш, доктор педагогічних наук, професор — доклали багато зусиль й запропонували незвичне поєднання двох найефективніших засобів розвитку мовлення: дидактичної картини й літературного твору.

Важливо ще й те, що цей навчально-методичний посібник рекомендовано Міністерством освіти і науки України.

Щоб на власні очі переконатися, як наші колеги працюють із посібником, ми завітали в ДНЗ № 256 м. Києва. Педагоги дошкільного закладу залюбки показали свої методи роботи з дітьми різних вікових груп та запевнили нас: використання посібника значно полегшує підготовку до занять, а діти показують чудові результати — мають високий рівень розвитку зв’язного мовлення. Дивіться наше відео нижче.

Дізнатися докладніше про навчально-методичний посібник та замовити його можна в редакції: телефонуйте за телефоном 0 (44) 586-56-06, пишіть на peredplata@Експертус.com.uaУже сотні завідувачів, вихователів-методистів, вихователів і навіть батьків придбали це видання й успішно вчать зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку.

Ще б пак! Адже автори посібника — видатні науковці, лауреати Державної премії України — Алла Богуш, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член Академії педагогічних наук України, та Наталія Гавриш, доктор педагогічних наук, професор — доклали багато зусиль й запропонували незвичне поєднання двох найефективніших засобів розвитку мовлення: дидактичної картини й літературного твору.

Важливо ще й те, що цей навчально-методичний посібник рекомендовано Міністерством освіти і науки України.

Щоб на власні очі переконатися, як наші колеги працюють із посібником, ми завітали в ДНЗ № 256 м. Києва. Педагоги дошкільного закладу залюбки показали свої методи роботи з дітьми різних вікових груп та запевнили нас: використання посібника значно полегшує підготовку до занять, а діти показують чудові результати — мають високий рівень розвитку зв’язного мовлення. Дивіться наше відео нижче.

Дізнатися докладніше про навчально-методичний посібник та замовити його можна в редакції: телефонуйте за телефоном 0 (44) 586-56-06, пишіть на peredplata@Експертус.com.ua або онлайн.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
273730

Тиждень фінансової грамотності в дитячому садку

Цікаві активності економічної спрямованості допоможуть дитині осягнути основи фінансових відносин. Використайте ігри, цікаві завдання та інші активності, щоб залучити дітей до доступного практичного досвіду поводження з грошима та виконання соціально-економічних ролей
2151

Батьківські збори в 1 класі: як допомогти дитині адаптуватися

Роз’ясніть, як батьки можуть підтримати дитину в адаптаційний період. Ознайомте їх із фізіологічними й психологічними особливостями адаптації дитини до школи. Запропонуйте виконати практичні вправи. Налагодьте партнерські відносини з батьками
19560

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді