Працюємо з дошкільниками — найкращий досвід колег

Дивіться відео про роботу з навчально-методичним посібником «Вчимося розповідати. Складання розповідей за серіями сюжетних картин на основі літературних творів» одного з київських дошкільних закладів.

Півроку тому побачив світ унікальний навчально-методичний посібник «Вчимося розповідати. Складання розповідей за серіями сюжетних картин на основі літературних творів» від тематичного напряму «Експертус Освіта» Цифрового видавництва Експертус.

Уже сотні завідувачів, вихователів-методистів, вихователів і навіть батьків придбали це видання й успішно вчать зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку.

Ще б пак! Адже автори посібника — видатні науковці, лауреати Державної премії України — Алла Богуш, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член Академії педагогічних наук України, та Наталія Гавриш, доктор педагогічних наук, професор — доклали багато зусиль й запропонували незвичне поєднання двох найефективніших засобів розвитку мовлення: дидактичної картини й літературного твору.

Важливо ще й те, що цей навчально-методичний посібник рекомендовано Міністерством освіти і науки України.

Щоб на власні очі переконатися, як наші колеги працюють із посібником, ми завітали в ДНЗ № 256 м. Києва. Педагоги дошкільного закладу залюбки показали свої методи роботи з дітьми різних вікових груп та запевнили нас: використання посібника значно полегшує підготовку до занять, а діти показують чудові результати — мають високий рівень розвитку зв’язного мовлення. Дивіться наше відео нижче.

Дізнатися докладніше про навчально-методичний посібник та замовити його можна в редакції: телефонуйте за телефоном 0 (44) 586-56-06, пишіть на peredplata@Експертус.com.uaУже сотні завідувачів, вихователів-методистів, вихователів і навіть батьків придбали це видання й успішно вчать зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку.

Ще б пак! Адже автори посібника — видатні науковці, лауреати Державної премії України — Алла Богуш, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член Академії педагогічних наук України, та Наталія Гавриш, доктор педагогічних наук, професор — доклали багато зусиль й запропонували незвичне поєднання двох найефективніших засобів розвитку мовлення: дидактичної картини й літературного твору.

Важливо ще й те, що цей навчально-методичний посібник рекомендовано Міністерством освіти і науки України.

Щоб на власні очі переконатися, як наші колеги працюють із посібником, ми завітали в ДНЗ № 256 м. Києва. Педагоги дошкільного закладу залюбки показали свої методи роботи з дітьми різних вікових груп та запевнили нас: використання посібника значно полегшує підготовку до занять, а діти показують чудові результати — мають високий рівень розвитку зв’язного мовлення. Дивіться наше відео нижче.

Дізнатися докладніше про навчально-методичний посібник та замовити його можна в редакції: телефонуйте за телефоном 0 (44) 586-56-06, пишіть на peredplata@Експертус.com.ua або онлайн.

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230506

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4314

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14831

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді