Працюємо з дошкільниками — найкращий досвід колег

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Дивіться відео про роботу з навчально-методичним посібником «Вчимося розповідати. Складання розповідей за серіями сюжетних картин на основі літературних творів» одного з київських дошкільних закладів.

Півроку тому побачив світ унікальний навчально-методичний посібник «Вчимося розповідати. Складання розповідей за серіями сюжетних картин на основі літературних творів» від тематичного напряму «Експертус Освіта» Цифрового видавництва Експертус.

Уже сотні завідувачів, вихователів-методистів, вихователів і навіть батьків придбали це видання й успішно вчать зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку.

Ще б пак! Адже автори посібника — видатні науковці, лауреати Державної премії України — Алла Богуш, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член Академії педагогічних наук України, та Наталія Гавриш, доктор педагогічних наук, професор — доклали багато зусиль й запропонували незвичне поєднання двох найефективніших засобів розвитку мовлення: дидактичної картини й літературного твору.

Важливо ще й те, що цей навчально-методичний посібник рекомендовано Міністерством освіти і науки України.

Щоб на власні очі переконатися, як наші колеги працюють із посібником, ми завітали в ДНЗ № 256 м. Києва. Педагоги дошкільного закладу залюбки показали свої методи роботи з дітьми різних вікових груп та запевнили нас: використання посібника значно полегшує підготовку до занять, а діти показують чудові результати — мають високий рівень розвитку зв’язного мовлення. Дивіться наше відео нижче.

Дізнатися докладніше про навчально-методичний посібник та замовити його можна в редакції: телефонуйте за телефоном 0 (44) 586-56-06, пишіть на peredplata@Експертус.com.uaУже сотні завідувачів, вихователів-методистів, вихователів і навіть батьків придбали це видання й успішно вчать зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку.

Ще б пак! Адже автори посібника — видатні науковці, лауреати Державної премії України — Алла Богуш, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член Академії педагогічних наук України, та Наталія Гавриш, доктор педагогічних наук, професор — доклали багато зусиль й запропонували незвичне поєднання двох найефективніших засобів розвитку мовлення: дидактичної картини й літературного твору.

Важливо ще й те, що цей навчально-методичний посібник рекомендовано Міністерством освіти і науки України.

Щоб на власні очі переконатися, як наші колеги працюють із посібником, ми завітали в ДНЗ № 256 м. Києва. Педагоги дошкільного закладу залюбки показали свої методи роботи з дітьми різних вікових груп та запевнили нас: використання посібника значно полегшує підготовку до занять, а діти показують чудові результати — мають високий рівень розвитку зв’язного мовлення. Дивіться наше відео нижче.

Дізнатися докладніше про навчально-методичний посібник та замовити його можна в редакції: телефонуйте за телефоном 0 (44) 586-56-06, пишіть на peredplata@Експертус.com.ua або онлайн.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Складаємо штатний розпис закладу дошкільної освіти

З’ясуємо, як проєктують штатний розпис дошкільного закладу і які зміни врахувати згідно з новим Законом про дошкільну освіту та новими Типовими штатними нормативами. Допоможемо вам внести зміни в штатний розпис, обрати форму та заповнити її без помилок
59570

Педагогічні читання: нетрадиційні форми проведення

Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
11560

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275548

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22144

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді