Організація роботи методичних об’єднань

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У липневому номері журналу «Заступник директора школи» ви дізнаєтеся, як визначити активність самоосвітньої діяльності вчителя, як оптимізувати роботу методичних об’єднань.

Липневий номер журналу «Заступник директора школи» присвячено роботі методичних об’єднань. Родзинкою випуску є те, що своїм досвідом із вами діляться переможці конкурсу «Організація роботи методичних об’єднань», який проводила редакція журналу. Так, ви дізнаєтеся, як оптимізувати роботу методичних об’єднань, щоб заохотити вчителів до самореалізації, об’єктивного оцінювання ними власного професійного потенціалу і підвищення майстерності.

Заступнику директора школи неодмінно стануть у пригоді статті, у яких розкрито, які є способи підвищення фахового рівня вчителів, як комплексно забезпечити роботу методичного об’єднання, мотивувати вчителів до співпраці на рівні творчості, створити віртуальне методичне об’єднання, формувати інноваційний досвід на основі діяльнісного підходу тощо. Також ви дізнаєтеся, як визначити рівень активності самоосвітньої діяльності вчителів, здійснити педагогічний аналіз та експертизу їхньої інноваційної діяльності, оцінити ефективність роботи методичного об’єднання. Ознайомитеся з цікавим досвідом роботи методистів методичних кабінетів (центрів), які окреслили основні питання роботи районних методичних об’єднань.

У цьому числі журналу ми вітаємо переможців і дипломантів конкурсу «Організація роботи методичних об’єднань». Усі вони отримають цінні подарунки та дипломи від редакції журналу «Заступник директора школи».

Очікуйте на нові конкурси і обов’язково беріть у них участь!

Усе це та багато іншої корисної та цікавої інформації — на сторінках журналу «Заступник директора школи».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Визначаємо відповідність педагогічного працівника кваліфікаційній категорії

Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме
46096

Як укладати індивідуальний навчальний план учня з особливими освітніми потребами

Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
9195

Яким буде НМТ—2026

Уже чотири роки Український центр оцінювання якості освіти замість традиційного ЗНО проводить НМТ. Як проходитиме НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
1144

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді