Організація роботи методичних об’єднань

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У липневому номері журналу «Заступник директора школи» ви дізнаєтеся, як визначити активність самоосвітньої діяльності вчителя, як оптимізувати роботу методичних об’єднань.

Липневий номер журналу «Заступник директора школи» присвячено роботі методичних об’єднань. Родзинкою випуску є те, що своїм досвідом із вами діляться переможці конкурсу «Організація роботи методичних об’єднань», який проводила редакція журналу. Так, ви дізнаєтеся, як оптимізувати роботу методичних об’єднань, щоб заохотити вчителів до самореалізації, об’єктивного оцінювання ними власного професійного потенціалу і підвищення майстерності.

Заступнику директора школи неодмінно стануть у пригоді статті, у яких розкрито, які є способи підвищення фахового рівня вчителів, як комплексно забезпечити роботу методичного об’єднання, мотивувати вчителів до співпраці на рівні творчості, створити віртуальне методичне об’єднання, формувати інноваційний досвід на основі діяльнісного підходу тощо. Також ви дізнаєтеся, як визначити рівень активності самоосвітньої діяльності вчителів, здійснити педагогічний аналіз та експертизу їхньої інноваційної діяльності, оцінити ефективність роботи методичного об’єднання. Ознайомитеся з цікавим досвідом роботи методистів методичних кабінетів (центрів), які окреслили основні питання роботи районних методичних об’єднань.

У цьому числі журналу ми вітаємо переможців і дипломантів конкурсу «Організація роботи методичних об’єднань». Усі вони отримають цінні подарунки та дипломи від редакції журналу «Заступник директора школи».

Очікуйте на нові конкурси і обов’язково беріть у них участь!

Усе це та багато іншої корисної та цікавої інформації — на сторінках журналу «Заступник директора школи».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81671

Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів

Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
2421

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
76446

Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового

У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
8159

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді