Школи встановлюють тривалість робочого тижня самостійно

Відповідно до пункту 9.3. Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу, введення 5-ти або 6-денного робочого тижня для учнів усіх типів загальноосвітніх навчальних закладів здійснюється за умови дотримання допустимого навантаження та за умови роботи закладу не більше, ніж у дві зміни.

Згідно з частиною третьою статті 16 Закону України «Про загальну середню освіту» структура навчального року (за чвертями, півріччями, семестрами) та тривалість навчального тижня встановлюються загальноосвітнім навчальним закладом незалежно від підпорядкування, типів і форм власності в межах часу, передбаченого робочим навчальним планом, за погодженням з відповідним органом управління освітою.

Так, розпочинається навчальний рік у День знань — 1 вересня і закінчується не пізніше 1 липня наступного року.

Режим роботи загальноосвітнього навчального закладу визначається ним на основі нормативно-правових актів та за погодженням з територіальними установами державної санітарно-епідеміологічної служби.

Відповідно до пункту 9.3. Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу (ДСанПіН 5.5.2.008-01), введення 5-ти або 6-денного робочого тижня для учнів усіх типів загальноосвітніх навчальних закладів здійснюється за умови дотримання допустимого навантаження та за умови роботи закладу не більше, ніж у дві зміни.

Допустима сумарна кількість годин (уроків) тижневого навантаження учнів за 5-денним (6-денним) навчальним тижнем у класах: 1-х — 20 (22,5); 2-х — 22 (23); 3-х — 23 (24); 4-х — 23 (24); 5-х — 28 (30); 6-х — 31 (32); 7-х— 32 (34); 8-х — 33 (35); 9-х — 33 (36); 10-12-х — 33 (36).

Тривалість уроків у загальноосвітніх навчальних закладах становить: у 1-х класах — 35 хв., у 2-4-х класах — 40 хв., у 5-11-х класах — 45 хв.

Зміна тривалості уроків допускається за погодженням з відповідними органами управління освітою та органами державної санітарно-епідеміологічної служби.

Важливо у випадку збільшення зимових канікул врахувати потребу в змістовному дозвіллі учнів у цей час, а відповідно і залучення педагогічних працівників навчальних закладів до цієї роботи, яке повинно відбуватися згідно з вимогами чинного законодавства та положень Галузевої угоди (п. 5.2.1).

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230316

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4303

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14823

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді