Навчальний веб-квест із пожежної безпеки

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У журналі «Заступник директора школи» № 01/2015 ви дізнаєтеся про те, як активізувати діяльність учнів на кожному етапі веб-квесту з пожежної безпеки.

Для убезпечення свого життя кожному учневі необхідно знати правила пожежної безпеки, зокрема, що може стати причиною пожежі і як слід поводитися в разі її виникнення. Доцільно провести в навчальному закладі виховний захід із безпеки життєдіяльності, запропонувавши учням веб-квест.

Веб-квест є формою дистанційного доступу до загальношкільних виховних заходів, зокрема для тих учнів, які перебувають поза межами школи і мають змогу завдяки інформаційно-комунікаційним засобам долучитися до навчання. Участь у веб-квесті не лише збагатить знання учнів про заходи безпеки, а й сприяє їх соціалізації, формуванню культури спілкування в мережі інтернет.

Розробляючи веб-квест, учитель створює сайт на основі Blogger — сервісу Google. Для участі у проекті учні реєструються на сторінці веб-квесту, користуючись формою Google. Для кожної групи учнів-учасників учитель розробляє окрему сторінку на сайті веб-квесту, де розміщує інтерактивні завдання.

Веб-квест відбувається у два етапи. На першому етапі учні опрацьовують інформацію за темою своєї групи. Систематизувавши інформацію про типи багаття, різновиди пожеж, правила пожежної безпеки тощо, розв’язують інтерактивні завдання на сторінці веб-квесту — розгадують загадки і ребуси, вікторини, кросворди, вправи на пошук відповідностей тощо.

На другому етапі, після опанування навичками поводження в певних ситуаціях, пов’язаних із пожежною безпекою, кожна група розробляє колективний проект за основною темою групи у вигляді презентації, буклета/бюлетеня, блогу. Найкращі учнівські творчі роботи учитель публікує в мережі інтернет. 

Докладніше про те, як активізувати діяльність учнів на кожному етапі веб-квесту з пожежної безпеки, а також рекомендації щодо розроблення інтерактивних завдань, читайте в журналі «Заступник директора школи» № 01/2015.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Новий вимір професії вчителя: які компетентності є ключовими сьогодні

Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
57750

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17610

Визначаємо відповідність педагогічного працівника кваліфікаційній категорії

Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме
46150

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді