Для убезпечення свого життя кожному учневі необхідно знати правила пожежної безпеки, зокрема, що може стати причиною пожежі і як слід поводитися в разі її виникнення. Доцільно провести в навчальному закладі виховний захід із безпеки життєдіяльності, запропонувавши учням веб-квест.
Веб-квест є формою дистанційного доступу до загальношкільних виховних заходів, зокрема для тих учнів, які перебувають поза межами школи і мають змогу завдяки інформаційно-комунікаційним засобам долучитися до навчання. Участь у веб-квесті не лише збагатить знання учнів про заходи безпеки, а й сприяє їх соціалізації, формуванню культури спілкування в мережі інтернет.
Розробляючи веб-квест, учитель створює сайт на основі Blogger — сервісу Google. Для участі у проекті учні реєструються на сторінці веб-квесту, користуючись формою Google. Для кожної групи учнів-учасників учитель розробляє окрему сторінку на сайті веб-квесту, де розміщує інтерактивні завдання.
Веб-квест відбувається у два етапи. На першому етапі учні опрацьовують інформацію за темою своєї групи. Систематизувавши інформацію про типи багаття, різновиди пожеж, правила пожежної безпеки тощо, розв’язують інтерактивні завдання на сторінці веб-квесту — розгадують загадки і ребуси, вікторини, кросворди, вправи на пошук відповідностей тощо.
На другому етапі, після опанування навичками поводження в певних ситуаціях, пов’язаних із пожежною безпекою, кожна група розробляє колективний проект за основною темою групи у вигляді презентації, буклета/бюлетеня, блогу. Найкращі учнівські творчі роботи учитель публікує в мережі інтернет.
Докладніше про те, як активізувати діяльність учнів на кожному етапі веб-квесту з пожежної безпеки, а також рекомендації щодо розроблення інтерактивних завдань, читайте в журналі «Заступник директора школи» № 01/2015.