Навчальний веб-квест із пожежної безпеки

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У журналі «Заступник директора школи» № 01/2015 ви дізнаєтеся про те, як активізувати діяльність учнів на кожному етапі веб-квесту з пожежної безпеки.

Для убезпечення свого життя кожному учневі необхідно знати правила пожежної безпеки, зокрема, що може стати причиною пожежі і як слід поводитися в разі її виникнення. Доцільно провести в навчальному закладі виховний захід із безпеки життєдіяльності, запропонувавши учням веб-квест.

Веб-квест є формою дистанційного доступу до загальношкільних виховних заходів, зокрема для тих учнів, які перебувають поза межами школи і мають змогу завдяки інформаційно-комунікаційним засобам долучитися до навчання. Участь у веб-квесті не лише збагатить знання учнів про заходи безпеки, а й сприяє їх соціалізації, формуванню культури спілкування в мережі інтернет.

Розробляючи веб-квест, учитель створює сайт на основі Blogger — сервісу Google. Для участі у проекті учні реєструються на сторінці веб-квесту, користуючись формою Google. Для кожної групи учнів-учасників учитель розробляє окрему сторінку на сайті веб-квесту, де розміщує інтерактивні завдання.

Веб-квест відбувається у два етапи. На першому етапі учні опрацьовують інформацію за темою своєї групи. Систематизувавши інформацію про типи багаття, різновиди пожеж, правила пожежної безпеки тощо, розв’язують інтерактивні завдання на сторінці веб-квесту — розгадують загадки і ребуси, вікторини, кросворди, вправи на пошук відповідностей тощо.

На другому етапі, після опанування навичками поводження в певних ситуаціях, пов’язаних із пожежною безпекою, кожна група розробляє колективний проект за основною темою групи у вигляді презентації, буклета/бюлетеня, блогу. Найкращі учнівські творчі роботи учитель публікує в мережі інтернет. 

Докладніше про те, як активізувати діяльність учнів на кожному етапі веб-квесту з пожежної безпеки, а також рекомендації щодо розроблення інтерактивних завдань, читайте в журналі «Заступник директора школи» № 01/2015.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Санітарний регламент для шкіл: на що директору звернути увагу

Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти діє з 2021 року і замінив відповідний ДСанПіН. Порівняємо ці два документи, а також розглянемо внесені в Санітарний регламент зміни щодо організації освітнього процесу в умовах воєнного стану, аби ви врахували їх у роботі
22015

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
266128

Що таке інклюзивна освіта: принципи, переваги та виклики

Інклюзія — це не просто модний тренд в освіті, а наша спільна відповідальність. Це філософія, що відкриває двері до навчання та розвитку для кожного. У цій статті ми розібралися, що таке інклюзивна освіта, як вона працює та чому це важливо
30759

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді