Тобто педагогiчнi працiвники навчальних закладiв можуть атестуватися атестацiйними комiсiями І рiвня, створеними у цьому чи iншому навчальному закладi, або атестацiйними комiсiями ІІ рiвня, створеними у вiдповiдному органi управлiння освiтою.
Рiшення про порядок атестацiї педагогiчних працiвникiв навчального закладу з невеликою кiлькiстю педагогiчних працiвникiв (далi — навчальний заклад) приймає вiдповiдний орган управлiння освiтою.
Кожен керiвник навчального закладу на початку навчального року має звернутися до вiдповiдного органу управлiння освiтою з
.Крiм того, керiвник навчального закладу може звернутися до вiдповiдного органу управлiння освiтою з
, який вiн очолює. Вiдповiдний орган управлiння освiтою може прийняти позитивне рiшення, якщо у навчальному закладi працюють педагоги високої квалiфiкацiї та з достатнiм досвiдом роботи.Отже, атестацiя педагогiчних працiвникiв навчального закладу може вiдбуватися:
у тому самому навчальному закладi, де працюють педагогiчнi працiвники;
в iншому навчальному закладi, який визначає вiдповiдний орган управлiння освiтою;
у вiдповiдному органi управлiння освiтою.
Рiшення вiдповiдного органу управлiння освiтою обов’язково доводять до вiдома керiвникiв навчальних закладiв та осiб, якi атестуються.
Якщо вiддiл освiти прийняв рiшення про атестацiю педагогiчних працiвникiв в iншому навчальному закладi, то до складу атестацiйної комiсiї можуть входити працiвники навчального закладу, працiвники якого атестуються.
Атестацiйнi комiсiї, створенi у навчальних закладах, до 20 жовтня мають:
затвердити
;затвердити
;прийняти
.Працiвникiв, якi атестуються, атестацiйнi комiсiї обов’язково мають ознайомити з графiком проведення атестацiї пiд пiдпис.
Атестацiйнi комiсiї також розробляють плани вивчення професiйної дiяльностi педагогiчних працiвникiв, якi атестуються, та доводять їх до вiдома цих працiвникiв.
Для об’єктивного вивчення професiйної дiяльностi педагогiчних працiвникiв пiд час атестацiї слiд керуватися чiтко визначеними критерiями оцiнювання. Їх мають розробити вiдповiднi органи управлiння освiтою для кожної конкретної посади. Для розроблення критерiїв оцiнювання дiяльностi педагогiчних працiвникiв можна використати вимоги, визначенi пунктами
.