Структура річного плану роботи практичного психолога
Вступ
Відомості про склад психологічної служби закладу освіти, нормативні документи, на яких ґрунтується діяльність практичного психолога
І. Аналітична частина
Короткий аналіз виконання плану роботи за минулий рік
ІІ. Цілепокладаюча частина
Мета, завдання, запит адміністрації закладу освіти, тема, над якою працює заклад освіти
ІІІ. Змістова частина
Як впоратися з емоційними складнощами: поради № з\п | Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти. Види та форми роботи |
Термін проведення |
Цільова група/аудиторія |
Відмітка про виконання |
1. | Діагностика |
|
|
|
1.1. |
|
|
|
|
2. | Профілактика |
|
|
|
2.1. |
|
|
|
|
3. | Корекція |
|
|
|
3.1. |
|
|
|
|
4. | Навчальна діяльність |
|
|
|
4.1. |
|
|
|
|
5. | Консультування |
|
|
|
5.1. |
|
|
|
|
6. | Просвіта |
|
|
|
6.1. |
|
|
|
|
7. | Інше (організаційно-методична функція, зв’язки з громадськістю) |
|
|
|
7.1. |
|
|
|
|
Річний план роботи практичного психолога має бути погоджений із директором/методистом центру∕кабінету/лабораторії психологічної служби.
![image70](/webpcache/images/stat_pages/about/VMDZ_250.png.webp)
Практичні рекомендації та картки контролю, щодопоможуть перевірити, як вихователі організовують роботу зформування в дітей культурно-гігієнічних навичок.
⇒ Зразки типової документації МОН для практичних психологів
Річний план роботи практичного психолога наведено в додатку 1 до листа:
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор________________________ (назва закладу освіти) ________________________________ _______________ ________________ (підпис) (прізвище, ініціали) | ПОГОДЖУЮ Директор/методист центру∕кабінету/лабораторії психологічної служби ______________________________ _______________ _____________ (підпис) (прізвище, інціали) |