Структура річного плану роботи практичного психолога
Вступ
Відомості про склад психологічної служби закладу освіти, нормативні документи, на яких ґрунтується діяльність практичного психолога
І. Аналітична частина
Короткий аналіз виконання плану роботи за минулий рік
ІІ. Цілепокладаюча частина
Мета, завдання, запит адміністрації закладу освіти, тема, над якою працює заклад освіти
ІІІ. Змістова частина
Як впоратися з емоційними складнощами: поради
№ з\п | Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу закладу освіти. Види та форми роботи |
Термін проведення |
Цільова група/аудиторія |
Відмітка про виконання |
1. | Діагностика |
|
|
|
1.1. |
|
|
|
|
2. | Профілактика |
|
|
|
2.1. |
|
|
|
|
3. | Корекція |
|
|
|
3.1. |
|
|
|
|
4. | Навчальна діяльність |
|
|
|
4.1. |
|
|
|
|
5. | Консультування |
|
|
|
5.1. |
|
|
|
|
6. | Просвіта |
|
|
|
6.1. |
|
|
|
|
7. | Інше (організаційно-методична функція, зв’язки з громадськістю) |
|
|
|
7.1. |
|
|
|
|
Які знання й навички потрібні вихователю для роботи вінклюзивній групі? Яка роль вихователя в команді психолого-педагогічного супроводу? Як організовувати освітній процес відповідно до рівня підтримки дитини?
Річний план роботи практичного психолога має бути погоджений із директором/методистом центру∕кабінету/лабораторії психологічної служби.
⇒ Зразки типової документації МОН для практичних психологів
Річний план роботи практичного психолога наведено в додатку 1 до листа:
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор________________________ (назва закладу освіти) ________________________________ _______________ ________________ (підпис) (прізвище, ініціали) | ПОГОДЖУЮ Директор/методист центру∕кабінету/лабораторії психологічної служби ______________________________ _______________ _____________ (підпис) (прізвище, інціали) |