Завдання:
- створювати сприятливі умови для оволодіння дітьми основами іншомовного спілкування;
- розширювати словниковий запас лексичними одиницями та мовленнєвими конструкціями на тему «My schoolbag» («Мій портфель»);
- розвивати навички аудіювання.
Обладнання та матеріали:
- портфель;
- іграшковий ведмедик;
- клей, кольоровий папір;
- паперова підзорна труба;
- аркуші із зображенням контурів зошита, книжки тощо;
- матеріали для аплікації;
- картки із зображенням шкільного приладдя.
Music
Вихователь вітається з дітьми пісенькою «Hello song із циклу «The Hello Song For Children».
Hello Song
Hello, hello, hello. — 2 рази.
How are you?
Let’s make a circle! — 3 рази.
Good idea!
Let’s walk this way! — 3 рази.
Good idea!
Hello, hello, hello. — 2 рази.
How are you?
Let’s clap our hands. — 3 рази.
Good idea!
Hello, hello, hello. — 2 рази.
How are you?
Вихователь знаходить у кімнаті іграшкового ведмедика, який голосно плаче.
Скачайте конспект інтегрованого заняття з англійської мови для дітей старшої групи «My schoolbag»
Юлія Сищенко, доцент кафедри іноземної філології Краматорського економіко-гуманітарного інституту, канд. пед. наук
Справи керівника у жовтні: що проконтролювати